Gjest Gjest_malin_* Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Uff, dette høres sikkert veldig teit og barnslig ut og har derfor logget meg ut for øyeblikket. Men jeg har litt interesse for en fyr som kanskje (eller helt sikkert) er litt lavere enn gjennomsnittet. Mens jeg på min side er litt høyere enn mine medsøstre, og i tillegg har mine ekstra kilo å dra på. Selv om vi møtes mht. høyde så virker jeg så veldig mye større enn han. Han er kraftig bygd og ellers veldig maskulin, men alikevell så virker han så lav. Jeg har ikke vært så mye nær han (stått ved siden av), siden jeg bare har sett han på avstand, så det er ikke sikkert det er så ille som det føles. Og han utpeker seg litt på høyden på bildene han har på face. Problemet er bare det at jeg, sikkert i likhet med en del andre jenter, har lyst til å føle meg feminin og kvinnelig sammen med en kjæretse. Er det noen som tenkte at dette var et "problem", men som greide å se bort fra det pga. følelsene til ham var så mye sterkere? Kan samtidlig legge til at jeg kjenner han ikke så godt...enda
vivana Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Ikke noe kjekt å prøve å senke skuldrene hele tiden og ikke kunne ha muligheten å ta på seg skikkelig høye hæler... eller ok, sko med 5cm høyehæler ihvertfall. Høyde er veldig viktig for meg, det er sikkert det underbevisste som spiller inn også - treffer jeg noen, så er det fort bestemt - "for lav" - ingen kjærestematerialle, siden jeg VET - jeg skal føle ubehag. I offentlighet, hjemme, i senga osv. Derfor begynner jeg ikke engang.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg er sammen med en gutt som jeg i utgangspunktet var litt skeptisk til iht høyde. Nå er ikke jeg veldig høy (1.68), men av uante grunner har alle mine exer vært rundt 1.90. Min nye kjære er 1.73, som gjør meg litt høyere med hæler, men han er perfekt :rødme: Offentligheten tror jeg ikke bryr seg egentlig, hvis de gjør det så ikke bry deg om dem. Hvis du blir kjent med han, og liker han / han liker deg, så tror jeg ikke du vil ha problemer med å føle deg kvinnelig. Det er ikke hvordan dere ser ut som par som definerer den følelsen, det er hvordan han behandler deg, kriblingen i magen, og blomster på kjøkkenbordet. Og liker du han godt, så vil du etterhvert også like hvordan dere ser ut sammen Dessuten er sex med likehøyde menn titusen ganger bedre (basert kun på egne erfaringer) og stående sex titusen ganger enklere. (Basert på årevis med tåståing og knebøying.) Go for it!
Gjest brutal_mann Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Har blitt avskrevet, og faktisk dumpet, med dette som forklaring. Og nei, det var ikke i fjortis alder jeg ble dumpet pga dette. Tviler du nå vil du aldri bli fornøyd. Spar han for den pinlige opplevelsen over å bli dumpet for noe han ikke kan kontrollere. Mao, glem han.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Dumpe han før hun engang har møtt han? Å stresse over idiotiske ting er jo bare noe man gjør når man er intressert. La henne ihvertfall møte fyren da, hvis hun synes det er ett problem da så passer de vel ikke sammen uansett? Jeg kjenner igjen noen av tankene hun har fra før jeg ble sammen med min kjære, jeg stresset også litt når jeg fikk vite at han veide 60 kilo mens jeg var nærmere 70, litt sånn 'vaa, kommer jeg til å se ut som en elefant??' men når man møtes går slike nervøse tvangstanker bort, og man er klar for å stresse over mye viktigere ting. Sånn som hva man skal lage til middag når han kommer på besøk om to uker, fordi det må være noe enkelt, så man ikke har sjangs til å ødelegge det, samtidig som det helst bør smake godt, og gode ting skjer ofte på slump, og noen ganger går slump katastrofalt galt, og isteden for å stresse over rare ting så kan man gå hit og lese om andre som stresser over rare ting. Jeg trenger å opprette en konto her tror jeg >.< Og gå å legge meg>.>
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Jeg blir rett og slett ikke tiltrukket av lave menn (jaaada, overfladisk og ekkel er jeg - kreve at jeg skal tenne på vedkommende jeg skal være sammen med også! fysjom fy!), så jeg hadde latt være. Jeg tror ikke jeg hadde kommet over det, og jeg vil heller spare han enn å såre han senere. Men hvis du tror dette er noe du kan leve med, så er det selvsagt bare å kjøre på. Hvis du tror du kommer til å ende opp med å såre han så syns jeg du skal la være.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Uff, dette høres sikkert veldig teit og barnslig ut og har derfor logget meg ut for øyeblikket. Men jeg har litt interesse for en fyr som kanskje (eller helt sikkert) er litt lavere enn gjennomsnittet. Mens jeg på min side er litt høyere enn mine medsøstre, og i tillegg har mine ekstra kilo å dra på. Selv om vi møtes mht. høyde så virker jeg så veldig mye større enn han. Han er kraftig bygd og ellers veldig maskulin, men alikevell så virker han så lav. Jeg har ikke vært så mye nær han (stått ved siden av), siden jeg bare har sett han på avstand, så det er ikke sikkert det er så ille som det føles. Og han utpeker seg litt på høyden på bildene han har på face. Problemet er bare det at jeg, sikkert i likhet med en del andre jenter, har lyst til å føle meg feminin og kvinnelig sammen med en kjæretse. Er det noen som tenkte at dette var et "problem", men som greide å se bort fra det pga. følelsene til ham var så mye sterkere? Kan samtidlig legge til at jeg kjenner han ikke så godt...enda Jeg ville ha dumpet ham. Menn som er lavere enn dama er ut!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Uff, dette høres sikkert veldig teit og barnslig ut og har derfor logget meg ut for øyeblikket. Men jeg har litt interesse for en fyr som kanskje (eller helt sikkert) er litt lavere enn gjennomsnittet. Mens jeg på min side er litt høyere enn mine medsøstre, og i tillegg har mine ekstra kilo å dra på. Selv om vi møtes mht. høyde så virker jeg så veldig mye større enn han. Han er kraftig bygd og ellers veldig maskulin, men alikevell så virker han så lav. Jeg har ikke vært så mye nær han (stått ved siden av), siden jeg bare har sett han på avstand, så det er ikke sikkert det er så ille som det føles. Og han utpeker seg litt på høyden på bildene han har på face. Problemet er bare det at jeg, sikkert i likhet med en del andre jenter, har lyst til å føle meg feminin og kvinnelig sammen med en kjæretse. Er det noen som tenkte at dette var et "problem", men som greide å se bort fra det pga. følelsene til ham var så mye sterkere? Kan samtidlig legge til at jeg kjenner han ikke så godt...enda Jeg har vær sammen med en som var lavere enn meg. Men som min mor sa; småe folk er alltid sleipe. Og det var også han. Og led av mindreverdighekomplekser. Jeg fikk alltid høre hvor "stor og stygg" jeg var.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Jeg blir rett og slett ikke tiltrukket av lave menn (jaaada, overfladisk og ekkel er jeg - kreve at jeg skal tenne på vedkommende jeg skal være sammen med også! fysjom fy!), så jeg hadde latt være. Jeg tror ikke jeg hadde kommet over det, og jeg vil heller spare han enn å såre han senere. Men hvis du tror dette er noe du kan leve med, så er det selvsagt bare å kjøre på. Hvis du tror du kommer til å ende opp med å såre han så syns jeg du skal la være. Dette tyder litt på at du er høy... Godt for deg at noen tenner på høye damer da!
aline Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Min kjæreste er vel akkurat like høy som meg, og tynn. Jeg er sånn sett høy og normalt slank, med bred rygg og brede hofter. klart jeg KUNNE følt meg stor ved siden av ham, men for MIN del gjør ikke det noe, han er jo dritfin!!! hva spiller det da for rolle om han ikke er høyere? Jeg bryr meg ikke om det for min del, og heller ikke for offentligheten, men jeg bruker så sjeldent høye hæler, at jeg har lurt litt på om han bryr seg om det, dersom jeg tropper opp i støvletter med 7 cm hæl... han hadde syntes det så råbra ut, men vet ikke om han kanskje hadde følt at jeg ble litt "stor" ved siden av ham..... (han har litt komplekser for å være tynn) men, det skal helt klart testes ut, for for min del spiller det ingen rolle. Men som min mor sa; småe folk er alltid sleipe. Og det var også han. Og dere er seriøse? eller er det bare tull? For noe så fordomsfullt og stygt sagt!!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Er man forelska nok så er det ikke noe en går rundt og tenker på. Min erfaring er at det er et problem om mannen har et problem med det selv. Ingenting er så sexy som en mann som er kortere enn dama si som har så mye selvtillitt og testosteron at han ikke kunne brydd seg mindre. Det er derimot turn off med en type som krever å godkjenne hælene på skoa til dama før de skal ut.
Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Hei trådstarter! Vil bare si at kjæresten min er lavere enn meg. Det er 4-5 cm forskjell på oss, og det plager meg ikke i det hele tatt. Jeg ble vilt forelsket i han, og brydde meg fint lite om høydeforskjellen. Når det gjelder sko med høye hæler så spurte jeg han om det. Til svar fikk jeg at det skulle jeg bare bruke, han følte seg priviligert som kunne gå ut med en så flott og stilig dame Så følg hjertet ditt, ikke tenk så mye på hva andre syns og tenker. Hilsen en forelsket Mette
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 Du skriver at han er kraftig bygd, og maskulin. Jeg synes dette veier opp for den manglende høyden. Det hadde vært mer "problematisk" om han var spe/spinkel i tillegg til å være lavere enn deg. (Selv er jeg 1.80, og har hatt et par kjæresteforhold der jeg var høyere enn ham og alltid gikk i lave kinasko på fest, og sto med bøyd rygg og bøyde knær for å virke litt lavere. Så jeg vet at det kan være litt problematisk dette... Nå har jeg funnet en kraftig mann som er omtrent på min høyde, og det er fantastiak. Men en kollega av meg ruver høyt over bakken med sine 183 cm, og alltid høye hæler i tillegg, og hun er virkelig FLOTT! Den som hadde turt å gjøre som henne, gitt... Men jeg har alltid vært litt beskjeden av meg...)
Gjest Høy dame Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Jeg er høyere enn gjennomsnittet,over 180 og har vært sammen med menn som har vært mye lavere enn meg uten at jeg har brydd meg nevneverdig om dette. Min erfaring er at det er "alle" andre som har et problem med dette.Sånn som når jeg var ute på byen med min eks så var det ofte at folk følte at det var deres rett å komme bort til oss å kommentere hvor unormalt dette var. Skjønner ikke helt poenget med at dette skal bety så utrolig mye hvis man treffer noen man er interessert i? Det var i hvert fall ikke noe jeg gikk rundt og tenkte på,og ikke min eks heller for han syns at høye damer var flott. Min nåværende kjæreste er like høy som meg og for meg er det personen som betyr noe,og ikke om han er høyere eller lavere enn meg (da tror jeg uansett at jeg hadde gått glipp av mange bra mannfolk hvis alle skulle være høyere enn meg )
Rosalie Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Jeg er et par cm høyere enn samboeren min, og det har da aldri hindret meg i å "bære min fulle høyde" eller å ta på høye hæler. Se på Katie Holmes og Tom Cruise, f.eks. Flott par, selv om hun tronet over han på bryllupsdagen.
Ella_Grey Skrevet 18. september 2009 #16 Skrevet 18. september 2009 Kan samtidlig legge til at jeg kjenner han ikke så godt...enda Hva med å bli litt bedre kjent med han før du bestemmer deg.... Hvis kjemien ellers stemmer så tror jeg ikke at høyden er utslagsgivende
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #17 Skrevet 18. september 2009 Kjemi ligger ikke i antall cm, verken her eller der. Som Ella sier, vent til dere blir litt bedre kjent.
Gjest Gjest_Viren_* Skrevet 18. september 2009 #18 Skrevet 18. september 2009 En helt ærlig sak å foretrekke høye menn foran lave, men da må det være fordi det er en så stor hindring for *deg* at du ikke blir tiltrukket av mannen, ikke fordi du bekymrer deg for hva andre mener. Jeg er feks mere tiltrukket av kompakte og ikke så høye menn, har de trent litt i tillegg ... *roar* Hver sin smak, men ikke innvolver deg hvis du ikke vet om du kan finne på å dumpe han pga høyden.
Inx Skrevet 18. september 2009 #19 Skrevet 18. september 2009 (endret) Problemet er bare det at jeg, sikkert i likhet med en del andre jenter, har lyst til å føle meg feminin og kvinnelig sammen med en kjæretse. Hvis jeg får meg en kjæreste som er høyere enn meg selv som føler det slik skal jeg sporenstreks benkpresse henne til hu føler seg lita og feminin Endret 18. september 2009 av Inx
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #20 Skrevet 18. september 2009 Og dere er seriøse? eller er det bare tull? For noe så fordomsfullt og stygt sagt!! Vel, man har vel erfaring med at store mennesker alltid blir tatt for å være den "store og slemme", mens de små er jo bare "søte og nusselige og aaaldri gjør noe galt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå