Gå til innhold

Hvor ofte vasker du toalettet?

Gjest Kari2

Anbefalte innlegg

Hvor ofte vasker dere do?

Selv vasker jeg et par ganger om dagen. Ser meg nødt til det.

Var på besøk hos en perifier venn av meg i går og der var det ikke rent... :-? Kan ikke tenke meg noe mer kvalm enn å komme inn på et toalett og se....oppetter porselenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy fae##, to ganger i uka? Nei, jeg sitter kun på ramma en gang i uka, så da skal jeg klare å se litt møkk oppetter fliseveggen. Jeg vasker til jul selv om det er skittent eller ikke. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker hele doen grundig en gang i uka, men "tar over" med desinfiserende engangskluter når vi har hatt mye besøk av lekekamerater. Det blir jo nesten hver dag det :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger om dagen? Jøsses, og jeg trodde jeg var pirkete med en gang i uken... Ja, det er herlig med små hilsener under ringen :ler: men det skjer ikke så ofte da. Og min mann vet hvor doskålen er og er ganske treffsikker må jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i uka og sjeldnere når vi ikke er hjemme...

Men har ikke småbarn. Og mannen min er ikke noen gris, men en mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger om dagen? Jøsses' date=' og jeg trodde jeg var pirkete med en gang i uken...[/quote']

Men når en har to gutter, som konstant har det travelt, og i tillegg masse lekekamerater i løpet av en dag ville det sett gansek ufyselig ut etter en uke. Vi vasker over doen flere ganger til dagen, og tar den grundig omtrent hver kveld. Utrolig hvor vanskelig det er å tisse OPPI doen, for dem med utovertiss :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Vasker det ved behov.

Det er IKKE flere ganger om dagen, for her bor vi bare to voksne mennsker som treffer der vi skal.

Tar det selvsagt når jeg vasker resten av rommet, og før besøk (jeg synes det er greit at det er helt nyvasket når vi får besøk (som skal bo hos oss altså, det gjør 90% av våre besøk) sånn fordi det gir et rent intrykk) og altså ellers ved behov.

Men vi trenger det bare å vaske OPPI vi da, ringen er ren den (jada, tørker over innimellom, men den er ikek grisete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg vasker toalett en gang i uken. Men jeg ser det litt an. Får vi besøk som vi vet om, så bruker jeg å gå over toalettet og vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker bak, forran, under over og rund sisterna og sånn en gang i uka. Andre vaskebehov får hver enkelt dekke selv. Man forlater ikke en do som ser æsj ut etter at man har brukt den! Men så er vi jo bare voksne mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Selv vasker jeg et par ganger om dagen. Ser meg nødt til det.

2 ganger om dagen :o Har du konstant diare eller noe..... :-?

Vasker skikkelig en gang i uka, og andre ganger hvis nødvending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker badet en gang i uken.Vasken og toalettet må tørkes av oftere da vi har små barn i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...