Gjest >_< Skrevet 17. september 2009 #1 Del Skrevet 17. september 2009 Ok, kjapt og gæli: er det vanlig å prate om felles fremtid (selv om det bare er snakk om måneder frem i tid) med ei dere egentlig kun vil ha sex med? For å ta et konkret eksempel eller to, ville dere sagt 'jeg skal lære deg å kjøre motorsykkel'? Eller 'når den filmen kommer ut på dvd om tre måneder, skal vi se den sammen.'? Er det kun bullshit man lirer av seg for å komme seg i buksene på jenta? Og hvorfor er det så ufattelig vanskelig å være ærlig...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 Ok, kjapt og gæli: er det vanlig å prate om felles fremtid (selv om det bare er snakk om måneder frem i tid) med ei dere egentlig kun vil ha sex med? For å ta et konkret eksempel eller to, ville dere sagt 'jeg skal lære deg å kjøre motorsykkel'? Eller 'når den filmen kommer ut på dvd om tre måneder, skal vi se den sammen.'? Er det kun bullshit man lirer av seg for å komme seg i buksene på jenta? Og hvorfor er det så ufattelig vanskelig å være ærlig...? Det eneste du kan gjøre er å se om han virkelig lærer deg å kjøre motorsykkel, og vente i tre måneder for å se om dere da virkelig ser den filmen i sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 17. september 2009 #3 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg er ikke mann, men våger meg på å svare fordet. Steinar40 har nok rett. Du må bare vente å se. Den ene dagen har dere kanskje planer om hva dere skal gjøre i framtiden, den neste dagen så er han plutselig ikke interessert lengre. Det er i hvert fall min erfaring. Dessverre. Ja, hvorfor skal det være så vanskelig å være ærlig? Ikke vet jeg. Det er en merkelig tilfeldighet at ordet kjærlighet utgjør en vesentlig del av ordet ærlighet. Endret 17. september 2009 av HulaHoop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest >_< Skrevet 17. september 2009 #4 Del Skrevet 17. september 2009 Den ene dagen har dere kanskje planer om hva dere skal gjøre i framtiden, den neste dagen så er han plutselig ikke interessert lengre. Det er i hvert fall min erfaring. Dessverre. Det ser jo ut til å bli min erfaring også... Dumme greier! Og selvsagt kan jenter også svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 Det ser jo ut til å bli min erfaring også... Dumme greier! Og selvsagt kan jenter også svare Ja, det er dumme greier. Men du får bare nyte det så lenge det varer. Hvem vet? Han kan jo mene alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest >_< Skrevet 17. september 2009 #6 Del Skrevet 17. september 2009 Det eneste du kan gjøre er å se om han virkelig lærer deg å kjøre motorsykkel, og vente i tre måneder for å se om dere da virkelig ser den filmen i sammen. Kunne liksom ha skjønt det om det var jeg som la opp til at han skulle komme med slike forslag, men han kom med dem helt uoppfordret, og det tolket selvfølgelig jeg som at han var interessert... Men du har vel rett, får bare vente og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 18. september 2009 #7 Del Skrevet 18. september 2009 Ok, kjapt og gæli: er det vanlig å prate om felles fremtid (selv om det bare er snakk om måneder frem i tid) med ei dere egentlig kun vil ha sex med? For å ta et konkret eksempel eller to, ville dere sagt 'jeg skal lære deg å kjøre motorsykkel'? Eller 'når den filmen kommer ut på dvd om tre måneder, skal vi se den sammen.'? Er det kun bullshit man lirer av seg for å komme seg i buksene på jenta? Og hvorfor er det så ufattelig vanskelig å være ærlig...? Et fåtall av menn vil kanskje ty til denne typen uttalelser for å "komme ned i buksene dine", men det finnes bedre metoder for dette, og tror egentlig ikke dette fungerer noe særlig uansett. Blir for slitsomt i etterkant isåfall... Jeg vil tro at denne karen faktisk (for øyeblikket) er interessert i å gjøre disse tingene med deg. Om han fremdeles er interessert om 3 måneder vil tiden vise, som så mange skrev ovenfor Når det kommer til det med å være ærlig som du skriver: For det første vil jeg si at jeg personlig prøver så godt det lar seg gjøre å være ærlig. Men er det noen jeg faktisk liker som etterhvert viser seg å være hårsår når det kommer til enkelte temaer er det lett å "pynte litt" på sannheten, eller la være å snakke om det i det hele tatt... F.eks spørsmål om tidligere forhold, hvor mange man har hatt seg med før osv. pluss endel klassikere som "Er jeg tjukk?" "Hva skal jeg ha på meg?" "Hva syns du om denne BHen?" "Hva syns du er den fineste delen av kroppen min?" Etc... Noen jenter jeg har vært med har heller ikke akkurat gjort det enkelt å være ærlig: Da mener jeg når de kommer med en kommentar FØR de spør, gjerne sterkt nedlatende av typen: "Æsj... gutter som har hatt seg med masse damer før er så jævli player og oppbrukte! De respekterer ikke damer og jeg kunne aldri tenkt meg å vært med en sånn type! Hvor mange har du ligget med forresten?" Lykke til med å komme med riktig svar på noen av disse spørsmålene og fremdeles være ærlig Vil i tillegg tilføye at spillet mange (jenter) og oppførselen mange har når det kommer til gutter de er interessert i er noe jeg anser som uærlig... De later gjerne som om de er mindre interessert i ham enn de er og får han til å føle seg usikker. Men uærlighet er ikke alltid negativt! Man SKAL lyve når din gravide kone spør om du fortsatt syns hun er like vakker som da dere traff hverandre, eller når dama di som faktisk HAR lagt på seg 3-4 kilo for mye i jula spør om du syns hun har lagt på seg. Og spillet som foregår mellom gutter og jenter finner jeg utrolig fascinerende, og ville ikke fjernet det selv om mye kunne vært lettere på den måten Også endel som ikke er ærlige med seg selv heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. september 2009 #8 Del Skrevet 18. september 2009 Kunne liksom ha skjønt det om det var jeg som la opp til at han skulle komme med slike forslag, men han kom med dem helt uoppfordret, og det tolket selvfølgelig jeg som at han var interessert... Men du har vel rett, får bare vente og se! Ja, mine erfaring sier meg at enkelte mennesker er utrolig "flinke" til å komme med tomt prat. Og de kan være veldig vanskelige å avsløre. Og som kjent, tomt prat har ingen verdi i praksis. I hvert fall ikke for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #9 Del Skrevet 19. september 2009 Helt vanlige ting å si for å få pult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #10 Del Skrevet 19. september 2009 Helt vanlige ting å si for å få pult. ( av de desperate uten ryggrad ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #11 Del Skrevet 19. september 2009 ( av de desperate uten ryggrad ) Av menn rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #12 Del Skrevet 19. september 2009 Av menn rett og slett. Fort gjort å gjennomskue. Alle menn er ikke slik, har møtt de som er ekte i ord og gjerninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #13 Del Skrevet 19. september 2009 Fort gjort å gjennomskue. Alle menn er ikke slik, har møtt de som er ekte i ord og gjerninger. Jepp. Men de har ikke samme suksesraten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #14 Del Skrevet 19. september 2009 Jepp. Men de har ikke samme suksesraten... Kan jeg love deg de har. Det finnes mennesker med verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #15 Del Skrevet 19. september 2009 Kan jeg love deg de har. Det finnes mennesker med verdier. ehm... Kjedelige, tafatte, tapere av noen menn du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #16 Del Skrevet 19. september 2009 ehm... Kjedelige, tafatte, tapere av noen menn du mener? Er ingenting som er kjedelig med ett menneske som er ekte i handling og intensjoner, de er ofte respektert og gode menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #17 Del Skrevet 19. september 2009 Er ingenting som er kjedelig med ett menneske som er ekte i handling og intensjoner, de er ofte respektert og gode menn. Ja ja. Takk for kveldens underholdning i alle fall! Det var en gang jeg levde etter disse taperaktige prinsippene. Resultatet? Taper... Taper... Taper... Menn som er Menn tar det de vil ha. Ferdig med det. Noe kvinner forøvrig er veldig klar over. Det er slemme menn som stikker av med alle de bra damene. Ærlighet er oppskrytt. I dagens Norge er det én ting som gjelder. Skarpe albuer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. september 2009 #18 Del Skrevet 19. september 2009 Rettelse: Bad boysene får ha masse sex. The good guys(som fremdeles har baller og er mer menn enn den andre kategorien fordi de ikke er feige) får både masse sex og dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #19 Del Skrevet 19. september 2009 Rettelse: Bad boysene får ha masse sex. The good guys(som fremdeles har baller og er mer menn enn den andre kategorien fordi de ikke er feige) får både masse sex og dama Øøøøh... Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #20 Del Skrevet 19. september 2009 Ja ja. Takk for kveldens underholdning i alle fall! Det var en gang jeg levde etter disse taperaktige prinsippene. Resultatet? Taper... Taper... Taper... Menn som er Menn tar det de vil ha. Ferdig med det. Noe kvinner forøvrig er veldig klar over. Det er slemme menn som stikker av med alle de bra damene. Ærlighet er oppskrytt. I dagens Norge er det én ting som gjelder. Skarpe albuer! Bra at du lar deg underholde. Ingen bra damer som lar seg herse med fordi en mann inbiller seg at det er slik det må være. Bra damer kan fint skille mellom en mann som er ekte og en som bare snakker en etter munnen. Intigritet og respekt betyr noe, tro det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå