Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hei. Jeg er samboer med barn og for en tid tilbake hilste jeg på en ny kollega. Jeg visste med en gang at det var noe spesielt med han, og jeg kan huske at han nesten målte meg med øynene.. Jeg reagerte litt på dette da, husker jeg. Ettersom tiden har gått har jeg skjønt at jeg er blitt litt forelsket i han, og har derfor alltid holdt meg unna han, og heller jobbet med de andre kollegaene mine. Vil jo at forholdet til min samboer skal være bra. Men så har dette vært litt vanskelig å unngå.. fikk beskjed fra sjefen min om å ta kontakt med vedkommende når det gjaldt noe, selv om det er andre jeg kan spørre. Synes dette og var litt rart. Men da har jeg måtte gjøre det, og det gjør bare ting værre..Han hjelper meg en del, og det er jo fordi han er min kollega. Men har følt at han til tider kan være veldig fysisk.. dvs at jeg sikkert er veldig var for dette i og med at jeg liker han. Men feks når vi har snakket sammen har han lent foten helt inn til min, og vi har ledd litt sammen og hatt det ok. Han har gitt meg noen klemmer og holdt armen rundt meg noen ganger. Og når han har vist meg noe har han vært veldig nær ansiktet mitt, nesten kommet borti, sånn at jeg nesten har måttet trekke meg tilbake. Men det er kanskje også innbillning fra min side.. hva vet jeg. Iallefall så har det vært veldig vanskelig å unngå han, han dukker opp over alt. Han er selv gift med barn og det kunne aldri falle meg inn å innlede noe forhold til han. Vi snakket en del sammen der han feks anbefalte meg å ha mer barnevakt, som om han vet at samboeren og meg har liten tid sammen. Han er en veldig sympatisk kar, snill og hjelpsom, men jeg forstår liksom ikke hele situasjonen helt, og blir nesten litt satt ut på jobben mange ganger. Dette sliter meg litt ut psykisk. Lurer på hva som foregår i hode hans. Kanskje han har forstått at jeg er betatt og vil hjelpe meg på et vis? Det ville aldri falle meg inn å fortelle han det for å lette på situasjonen. Det er tross alt jobb og vet aldri hvordan han ville reagert..
Snipa Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Det kalles forhåpentligvis bare "betatt", ikke "forelsket", og det går sannsynligvis over hvis man ikke nærer fantasiene for mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå