LindaM Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg fant drømmekjolen! Endelig er valget tatt! Jeg har lett lenge, og vært veldig usikker... Men i dag tok jeg turen tilbake til "kristins brudesalong" i lillestrøm, og usikkerheten forsvant på et blunk! 6 mnd leveringstid, så jeg er veldig glad for at jeg begynte tidlig. Valget falt på en fantastisk sateng-kjole fra "Maggie Sottero". Den har langt slep, og nydelig broderier i glass/strass-stener både på brystet, ryggen og på slepet Skal ha langt, veldig gjennomsiktig enkelt slør slik at ryggen kommer godt frem gjennom sløret. Kjøpte tiara som passer til, så prinsesse-faktoren blir høy! he he Gud, som jeg gleder meg til den store dagen!!!
Sunshine Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer! Har du link til herligheten?
Theosin Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 (endret) GRATULERER!! Jeg falt også for en Maggie Sottero kjole http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...p;style=A3284CS .. De har så super passform! Hvilken modell skal du ha? Endret 18. september 2009 av Theosin
LindaM Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=V7070 Her er kjolen min!! Selvfølgelig enda vakrere i virkeligheten! Det båndet som går under brystet er i samme farge som kjolen (på bildet ser det ut som det er sølvfarget synes jeg) Maggie sottero har jo helt fantastiske og romantiske kjoler! Gleder meg ufattelig til å få den hjem. Blir en lang ventetid... Men har jo en del å forberede framover nå uansett Vakker kjole "Theosin"!!! Gratulerer!
Sunshine Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Nydelig kjole! Jeg har siklet på MS kjoler i mange år, men jeg har ikke kropp til stroppeløse kjoler synes jeg. Puppene er altfor store, så da blir det mer vulgært enn pent med det snittet på meg. Og siden de er så dyre så skal jeg vel bare være glad til
LindaM Skrevet 18. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2009 Nydelig kjole! Jeg har siklet på MS kjoler i mange år, men jeg har ikke kropp til stroppeløse kjoler synes jeg. Puppene er altfor store, så da blir det mer vulgært enn pent med det snittet på meg. Og siden de er så dyre så skal jeg vel bare være glad til He he he ja, de er dyre nok! Men jeg har vært flink, og spart lenge! Enig med deg i forhold til stroppeløs kjole når man har store pupper. Jeg har små pupper, og er veldig spinkel i overkroppen, så alt med ermer/stropper ser bare rart ut på meg.
Gjest Gjest_Cilla_* Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer med nydelige kjoler begge to!! Jeg fant også Drømmekjolen på Kristins på Lillestrøm! Men min er en Pronovias, og skulle faktisk tro den var sydd til meg! Sitter som et skudd! Også var jeg så heldig at jeg fikk den med meg med en gang, så kan gå å smugtitte og kose meg støtt og stadig! Bare gled deg til å få den i hus! Lykke til med den store dagen!!
LindaM Skrevet 18. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2009 Gratulerer med nydelige kjoler begge to!! Jeg fant også Drømmekjolen på Kristins på Lillestrøm! Men min er en Pronovias, og skulle faktisk tro den var sydd til meg! Sitter som et skudd! Også var jeg så heldig at jeg fikk den med meg med en gang, så kan gå å smugtitte og kose meg støtt og stadig! Bare gled deg til å få den i hus! Lykke til med den store dagen!! Ååååå!! Heldige deg!! Må være utrolig godt å få den med seg med en gang! Jeg ble halt satt ut når jeg fikk vite at det tar 6 mnd å få den! Men jeg kan trøste meg med at jeg sikkert synes kjolen er tusen ganger så fin når jeg får riktig størrelse Den jeg prøvde var 2 str for stor, så alt kom ikke helt til sin rett.. Men gleder meg noe innmari til å få den!! Lykke til du også! Har du forresten en link til kjolen din? Nyskjerrig..
Gjest Gjest_Cilla_* Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Får ikke opp en egnet link til bilde, men den heter Pronovias davis, så hvis du googler det får du opp en adresse som starter med http://ottawa... og der er det iallefall noen bilder Kjolen gjør seg selvsagt utrolig mye bedre i virkeligheten. Ordentlig romantisk kjole med en nydelig blondekant oppe som kommer igjen i skjørtet!! Gleder meg til juni!!
LindaM Skrevet 18. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2009 Fant den! Kjempe vakker!! Pronovias har lekre kjoler. Gleder meg til juni jeg også!
Nique Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 Nydelig kjole enig med Sunshine når det gjelder stroppeløs på stort frontparti. mindre pupper, og spinkel overkropp som du har, så burde denne være perfekt
LindaM Skrevet 21. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2009 Tusen takk! Utrolig kos å få positive tilbakmeldinger! Finnes jo så mye forskjellig som er like pent på hver sin måte. Men det riktige for meg var å velge noe jeg alltid har drømt om å ha på meg! Og denne kjolen er som skapt for å oppfylle drømmen! Gleder meg til å ha den på meg en hel dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå