Gå til innhold

Dukker til pedofile

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Pedofile som begår overgrep skal låses inne til de dør en naturlig død.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ehe, jeg har ikke barn jeg. Er 14 snart 15 skjønner du. Hvis jeg hadde hatt hadde ikke jeg hatt imot at det hadde omgås med en pedofil person hvis han/hun ikke gjorde noe. Barn er ikke dumme nei ;) Så hvis mitt barn hadde merket noe så hadde jeg nok bedt han/hun holdt seg unna, men hvis ikke hadde jeg ikke gjort noe.

Deg om det, jeg har vært i nærvær av en pedofil som barn. Han gjorde aldri noe med meg, men jeg merket ting og det gjorde meg utrygg.

I tillegg så glemmer du kanskje faremomentet. Jeg tror at mange overgrep skjer uten at det er planlagt fra overgriperens side. Ville du la en overgriper stelle ditt barn i barnehagen, skifte bleie? Egentlig så har du allerede sagt at det ikke gjør deg noe så lenge han/hun ikke gjør noe. Men ville du virkelig gamble med ditt barn? Det finnes ingen garanti for at en pedofil som aldri har gjort noe ikke kan gjøre noe, det vil alltid være en fare for det tror jeg. Selv om det finnes en del av pedofile som aldri ville gjøre noe ulovlig så kan du jo ikke vite hvem som kan komme til å gjøre noe? Når det kan skje? Når er første gangen det skjer? En gang er alltid den første og jeg ville aldri i livet ta den sjangsen med mitt barn.

Skrevet
Deg om det, jeg har vært i nærvær av en pedofil som barn. Han gjorde aldri noe med meg, men jeg merket ting og det gjorde meg utrygg.

I tillegg så glemmer du kanskje faremomentet. Jeg tror at mange overgrep skjer uten at det er planlagt fra overgriperens side. Ville du la en overgriper stelle ditt barn i barnehagen, skifte bleie? Egentlig så har du allerede sagt at det ikke gjør deg noe så lenge han/hun ikke gjør noe. Men ville du virkelig gamble med ditt barn? Det finnes ingen garanti for at en pedofil som aldri har gjort noe ikke kan gjøre noe, det vil alltid være en fare for det tror jeg. Selv om det finnes en del av pedofile som aldri ville gjøre noe ulovlig så kan du jo ikke vite hvem som kan komme til å gjøre noe? Når det kan skje? Når er første gangen det skjer? En gang er alltid den første og jeg ville aldri i livet ta den sjangsen med mitt barn.

Uff , da kan du dessverre ikke la noen hetrofile eller homofile skifte bleier heller da, de kan voldta de også. Barna dine må dine må holdes unna mennesker alle kan voldta dem!

Skrevet
Pedofile som begår overgrep skal låses inne til de dør en naturlig død.

skjønner hvorfor du kaller deg for brutal mann.

Skrevet
Uff , da kan du dessverre ikke la noen hetrofile eller homofile skifte bleier heller da, de kan voldta de også. Barna dine må dine må holdes unna mennesker alle kan voldta dem!

Nja, la meg si det sånn at om jeg har lyst på en annen mann en min egen mann så ville jeg ikke ta badstu alene med han akkurat.

Eller om du er alkoholiker så ville det kanskje være best å ikke søke jobb i en bar. Jeg sender jo barnet mitt i barnehagen, selv om jeg vet at det finnes pedofile mennesker, og jeg sender barna på leir eller stevner, selv om jeg vet at det finnes mennesker som kan gjøre galt her i verden. Men jeg ville ikke la de dra på telttur med en som er pedofil, selv om han aldri hadde gjort noe. Det var jo det jeg spurte deg om, vil du la en pedofil omgåes ditt barn?

Jeg spurte ikke om du mente at barna skulle låses inne hele sitt liv for at det finnes pedofile.

Skrevet (endret)
Nja, la meg si det sånn at om jeg har lyst på en annen mann en min egen mann så ville jeg ikke ta badstu alene med han akkurat.

Eller om du er alkoholiker så ville det kanskje være best å ikke søke jobb i en bar. Jeg sender jo barnet mitt i barnehagen, selv om jeg vet at det finnes pedofile mennesker, og jeg sender barna på leir eller stevner, selv om jeg vet at det finnes mennesker som kan gjøre galt her i verden. Men jeg ville ikke la de dra på telttur med en som er pedofil, selv om han aldri hadde gjort noe. Det var jo det jeg spurte deg om, vil du la en pedofil omgåes ditt barn?

Jeg spurte ikke om du mente at barna skulle låses inne hele sitt liv for at det finnes pedofile.

Pedofile burde få hvilken jobb de vil! Bare de ikke har gjort noe galt. Ingen mennesker burde diskimineres, og det er diskriminerende hvis de ikke har gjort noe ulovlig! Og dessuten de fleste som er pedofile å ikke har gjort noe ulovlig angående barn har aldri sagt det til noen at de er pedofile. Og samfunnet fungerer jo bra selvom mange lavær å si at de er pedofile. å skjønner ikke problemet ditt.

Endret av Caylee
Skrevet
Pedofile burde få hvilken jobb de vil! Bare de ikke har gjort noe galt. Ingen mennesker burde diskimineres, og det er diskriminerende hvis de ikke har gjort noe ulovlig! Og dessuten de fleste som er pedofile å ikke har gjort noe ulovlig angående barn har aldri sagt det til noen at de er pedofile. Og samfunnet fungerer jo bra selvom mange lavær å si at de er pedofile. å skjønner ikke problemet ditt.

Så, du ville la en som er pedofil ha barnet ditt en helg?

Skrevet
Hva mener andre om å lage"barnedukker"til pedofile som lever ut lystene sine igjennom uskyldige barn.?Om det fantes en slags garanti for((vet ikke hvordan det skulle fungere)) å få stoppet disse avskylige handlingene på,kunne det da bli"godtatt"av "den vanlige mann i gata" at man da lager og gir de"barnedukker"?

Pedofili er vel ikke bare seksuelt. Det er vel noe med å bli tiltrukket av det uskyldige, rene, barnslige, hele barnets "vesen", blir ikke noen pedofile "forelsket" i barn? Jeg tror ikke sexdukker ville hatt noen effekt i det hele tatt på de som blir overgripere, heller tvert i mot.

Men selvfølgelig, om det skulle være slik, så burde et slikt forslag ikke bare godtas, det burde applauderes.

Skrevet

For å svare på problemstillingen til TS;

Jeg tror ikke dukker til pedofile er et godt forslag.

Da heller at de får hjelp til å undertrykke sin seksuelle trang.

Jeg tror det finnes flere pedofile der ute som ikke praktiserer sin legning, for å si det sånn, la oss holde det slik. Det som begynner med en dukke, kan fort utvikle seg til å bli et levende offer en annen gang.

Skrevet

Jeg er enig med Brutal_Mann. De som begår overgrep.

Folk som ikke gjør noe galt blir jo ikke sperret inne.

Skrevet

Du er bare 15 år, var det ikke slik? Hadde du vært en voksen, hadde jeg begynt å lure på om du hadde et par skruer løs.

Skrevet
Du er bare 15 år, var det ikke slik? Hadde du vært en voksen, hadde jeg begynt å lure på om du hadde et par skruer løs.

Det er vanskelig å ekskludere ikkestraffede pedofile fra jobber, den tid man ikke kan lese tanker. Men den pedofile burde jo ha vett nok til ikke å sette seg i situasjoner eller søke jobber der faren for overgrep øker.

Er man straffet for pedofili mener jeg at varig innesperring er tingen. I det aller minste burde man eksluderes fra alle stillinger der man får ansvar for barn eller stillinger der det er en del kontakt med barn.

Gjest Overgrepsoffer
Skrevet

Vil ikke slike dukker bare føre til et savn?

En kvinnedukke eller mannedukke vil ikke egentlig trøste et heterofilt/homofilt menneske, bare gjør situasjoen mer fortvilt.

De aller aller færreste vil mye heller ha en dukke enn et menneske (noen er det jo, men de helt klart i undertall), og pedofile er vel som andre folk akkurat der?

Og når savn blir til frustrasjon blir det lettere å ende opp i farlige situasjoner.

Jeg tror (håper) at en pedofil som ikke ønsker å være pedofil unngår de situasjonen hvor han/hun vil bli fristet. Mennesker flest er såpass oppegående.

En som ønsker å være pedofil bør holdes unna barn. Og det syns jeg er ganske enkelt. En som ønsker å være pedofil ønsker jo med det å være i et forhold med målet for sin legning: et barn. Hvis vedkommende da jobber med småbarn, så øker det sjansene for forelskelse, og med såpass sterke følelser kommer, igjen, farlige situasjoner.

Mennesker som innbiller seg at barn med vilje frister de og vil ha sex med de, bør hjelpes. Det bør være enklere for de å oppsøke hjelp. Så lenge de ikke har gjort noe galt, bare tenkt noe galt så er det hjelp og ikke straff som gjelder. Å straffe for tanker har vi heldigvis ikke begynt med enda.

Mennesker som forgriper seg på barn bør straffes. Hardt.

At man begår overgrep mot barn betyr ikke automatisk at man er pedofil. At man er pedofil betyr ikke at man automatisk begår overgrep.

Ja, også hadde det vært fint om man skilte mellom pedofili og hebefili.

Men det blir en helt annen diskusjon.

Skrevet
Hvorfor skal pedofile ungå kontakt med barn? De færreste pedofile voldtar barn. Du vet vel at det fins mange pedofile som lever et dobbeltliv? Det vil si at de lever med en mann/dame men egentlig er de pedofile men skammer seg over det. Så ingen i dette samfunnet har rett til å flytte pedofile fra steder der det er barn, for det er få som faktisk voldtar barn. De er vanlige mennesker som deg og meg, som trenger omsorg og ikke bli mindre verdt i samfunnet. Men de pedofile som er dømt for voldtekt på barn kan man kanskje vurdere. Men husk at det er ikke de pedofile det er noe galt med men det er hvis de driver med pedofili som er problemet. IKKE DØM FOLK SOM ER PEDOFILE, DE ER AKURATT SOM ALLE ANDRE!! DE KAN IKKE NOE FOR LEGNINGEN SIN!! HUSSKK:: DET ER DE SOM VOLDTAR BARN SOM ER PROBLEMET IKKE PEDOFILE SOM IKKE GJØR DET!!

Blir provesert av dere som dømmer pedofile som ikke har gjort noe galt!!!

Pedofile er et problem uansett. Syns godt de skulle bli presset til å fjerne største delen av sexlysten ved kastrering. kvinnelige pedofile burde være påtvunget sprøyter med hormoner som dreper mesteparten av sexlysten.

En ikke aktiv pedofil er en like stor fare som en som driver aktivt! Tror ofte det bare er et spørsmål om tid/anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...