Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en profil der for et par år siden, men deaktiverte den da jeg var lite aktiv en stund. Jeg skulle gjerne søkt opp noen der, og ser at jeg må registrere meg i så fall.

Jeg lurer på - hvis jeg søker opp noen, ser de at jeg har vært på profilen deres da? Eller at noen har søkt etter dem?

Hvis jeg ikke kjenner kallenavnet, kan jeg søke på hele navnet eller tlfnr eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde en profil der for et par år siden, men deaktiverte den da jeg var lite aktiv en stund. Jeg skulle gjerne søkt opp noen der, og ser at jeg må registrere meg i så fall.

Jeg lurer på - hvis jeg søker opp noen, ser de at jeg har vært på profilen deres da? Eller at noen har søkt etter dem?

Hvis jeg ikke kjenner kallenavnet, kan jeg søke på hele navnet eller tlfnr eller noe?

Skal du sjekke typen/ dama nå eller....? ;)

Du kan kjøre et søk på ca alder/ geografi og velge å ta kun med bilder.... hvis du ikke husker nick... Navn/ tlf skal ikke være søkbart...

:)

Skrevet
Navn/ tlf skal ikke være søkbart...

Man kan søke på navn, men ikke tlfnr. :)

Skrevet
Man kan søke på navn, men ikke tlfnr. :)

Ah... Trodde den ble nedstemt jeg... :)

Skrevet

Det står oppgitt "sist inom" og så en IP-adresse - det betyr at alle kan se hvilken IP-adresse som er innom profilen deres? Skal ikke det være ulovlig - IP-adressen er vel privat? Kan ikke den spores ganske enkelt?

Skrevet
Det står oppgitt "sist inom" og så en IP-adresse - det betyr at alle kan se hvilken IP-adresse som er innom profilen deres? Skal ikke det være ulovlig - IP-adressen er vel privat? Kan ikke den spores ganske enkelt?

Så vidt jeg kan skjønne ser en bare sin egen IP-adresse, ikke IP til de som har vært innom. Men brukernavn og profilbilde vises. Så en kan ikke besøke en profil uten å bli "avslørt".

Skrevet

Hvordan klarer man å finne ut hvem sin IP-adresse det er da? :klø:

Skrevet
Hvordan klarer man å finne ut hvem sin IP-adresse det er da? :klø:

Ingen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...