Gå til innhold

lagt på meg 4 kilo osv ++

Anbefalte innlegg

Gjest enjentepå15
Skrevet

saken er denn at jeg la veldig mye på meg, da jeg ble 13 år. det fortsatte til jeg ble 16, pga depresjoner, for å gjøre en lang historie kort-jeg spiste mindre, mindre, så ingenting. jeg tok av meg mange kilo på dette vise, jeg viste egentlig at det var bortkastet, jeg kommer til å legge på meg igjen, når jeg begynner å spise. den tid den sorg tenkte jeg, å fortsatte den grusomme slankekuren som for det meste besto av en salat skål og sukkerfri brus om dagen. jeg var feit før, litt hvertfal. jeg tror det ligger til familien å ha høy forbrenning, alle spiser det de vil, alle her er egentlig slanke / tynne osv, men jeg spiste MYE, så mye at det hadde hvert rart om jeg ikke begynte å legge på meg. men uansett, så begynte det med spisingen bli et problem, jeg gikk ned i vekt å var så glad, jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle stoppe, jeg ville ikke legge på meg. mamma og pappa ble så klart veldig bekymret, å det ble nok resten av familien også. jeg ble aldri undervektig, men jeg tok jo av meg, å det fort. jeg spurte mamma om jeg kunne få en sånn trimsykkel om jeg begynte å spise igjen, å jade det kunne jeg få, bare jeg begynte å spise.jeg begynte å spise, sykkelen er enda ikke i hus, jeg angrer ikke på at jeg begynte å spise igjen, faren min døde for ca en måned siden, å heldigvis hadde jeg begynt å spise før det, å han ble nok lettet over det hvertfal. jeg la ikke på meg med en gang jeg begynte å spise igjen, først gikk jeg fremdeles ned et pr kilo, så stoppet det på 51. etter ca 1 måned gikk jeg opp og ned fra 51-53. jeg var fornøyd med det, å begynte å spise mer, siden pappa døde har sjokolade hvert en slags trøst for meg, å jeg vil ikke begynnne å trøstespise igjen. jeg stoppet med å spise frokost, lunsj, spiser en stoor posjon middag, og ofte på kvelden sprekker jeg. MÅ ha sjokolade, er det ikke sjokolade her,baker jeg noe. mamma er glad for at jeg endelig får meg selv til å spise usunt, men det hun ikke vet er at det nå er blitt et problem for meg, at jeg MÅ ha noe søtt igjen. jeg ville overbevise meg selv om at jeg ikke trengte å veie meg selv flere ganger om dagen lenger, å jeg klarte å stoppe med det. det skulle jeg aldri gjort, for da så jeg ikke at jeg begynte å legge på meg mer. jeg gikk på vekten i dag, å så jeg hadde gått opp 4 kilo siden sist jeg veide meg. nå skal man vel veie seg på morran, å det er det jeg pleier, men alikevel, jeg har jo gått opp i vekt. mange i familien har ikke sett meg på noen uker, gruer meg til å besøke dem igjen å la dem se at jeg har gått opp 4 kilo, det må jo være veldig tydlig? klærene passer helt perfekt som de gjorde de, men det betyr vel ingen ting? jeg har fått lov til å få en hund, å når den kommer i hus skal jeg virkelig gå lange turer med den, å det blir jo alle glad for. jeg kunne gått turer alene, men liker det ikke. føler at alle ser på meg å tenker dritt.. men wow, nå har jeg skrevet masse, å mass unødvendige greier her ser jeg, men poenget er: om jeg stopper å trøste spise sjokolade osv, begynne med å gå 1-3 timer hver dag, å ellers spise sunt, vil de 4 kilone forsvinne da? å er det veeeldig tydelig at jeg har lagt på meg 4 kilo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære gjest.

Jeg stenger denne tråden nå.

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med IKS på for eksempel telefonnr. 22940010. Der sitter det mennesker som innehar kompetanse og erfaring i forbindelse med spsieforstyrrelser og som har muligheten til å gi deg tips og råd på veien hvis du ønsker det :)

Vennlig hilsen

vimse-mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...