Gå til innhold

SATS' tilbud om fornøydhetsgaranti etter tre uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at SATS reklamerer med at du nå kan få tilbakebetalt hele kontingenten etter tre uker hvis du ikke er fornøyd.

http://www.sats.com/no/start/Kampanje/Fornoydhetsgaranti/

Er det noen "haker" ved dette, slik at jeg kan risikere ikke å få tilbake pengene hvis det blir aktuelt? Jeg har ikke trent i treningsstudio på en stund og er usikker på om det er noe for meg. På sidene deres står det kun at du må gjennomføre en gruppetreningstime, da regner jeg med at det for eksempel er spinning?

Ulempen er jo at du må betale dem mange tusen, som du først får tilbake senere. Føles som sagt litt utrygt om jeg skal ombestemme meg. Jeg har ikke akkurat hørt veldig positive ting om kundeservicen til Sats og Elixia. :( Kan det ende med at jeg må stå og krangle med dem, og at de sier at jeg ikke har noen grunn til ikke å være fornøyd?

Noen som har prøvd ut dette tilbudet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ser at SATS reklamerer med at du nå kan få tilbakebetalt hele kontingenten etter tre uker hvis du ikke er fornøyd.

http://www.sats.com/no/start/Kampanje/Fornoydhetsgaranti/

Er det noen "haker" ved dette, slik at jeg kan risikere ikke å få tilbake pengene hvis det blir aktuelt? Jeg har ikke trent i treningsstudio på en stund og er usikker på om det er noe for meg. På sidene deres står det kun at du må gjennomføre en gruppetreningstime, da regner jeg med at det for eksempel er spinning?

Ulempen er jo at du må betale dem mange tusen, som du først får tilbake senere. Føles som sagt litt utrygt om jeg skal ombestemme meg. Jeg har ikke akkurat hørt veldig positive ting om kundeservicen til Sats og Elixia. :( Kan det ende med at jeg må stå og krangle med dem, og at de sier at jeg ikke har noen grunn til ikke å være fornøyd?

Noen som har prøvd ut dette tilbudet?

Aner ikke om dette tilbudet er noe de går tilbake på hvis du benytter deg av muligheten til å trekke deg... Tipper de ihvertfall vil spørre og grave hva som gjorde at du ikke var fornøyd, men du er jo ikke pliktig til å gi dem et svar...

Jeg ville "hevet" meg på tilbudet om jeg var deg.

Skrevet

Takk for svar! Jeg tror jeg sjekker med dem for sikkerhets skyld før jeg melder meg inn, men så er det bare å trene i vei og se om det er noe for meg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...