Gå til innhold

Sjekking av damer

Fremhevede innlegg

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg må bare spørre om det er flere av dere som har opplevd dette og om det er noen mannfolk her som har prøvd denne metoden.

Leser jo noen gang om "Per sendte svar på Karis brødristerannonse, nå er de gift", men er dette de nye sjekkestedene?

Har lagt ut "ønskes leid" annonse på både hybel.no og finn.no, og det samme skjer hver gang. Får sms fra mannfolk:

"Vil du bli med på hardcore negerfest?"

"Jeg skal løpe en tur og så bade, bli med?" (fått fra samme person 2 ganger)

"Hei! Planer i helga?"

Når jeg spør hvor de har fått nr mitt fra, kommer de med en lame unnskyldning.

Venninna mi la ut i går, og fikk mange "feilsendte" sjekkemeldinger, gjerne med en "beklager, feil nr. Ronny 27 her, enn du?"

Verste av alt er at hun også fikk fra han "Skal løpe en tur..."fyren. Hun skrev tilbake: "Har du sendt feil denne gangen også, eller har du ikke bedre ting å gjøre enn å henge på finn?" Ble stille da gitt... :ler:

Noen andre som har lignende sære greier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: man må vel ty til de ressursene man har når man er desperat da...
Gjest No wonder woman
Skrevet

Dette er jo en form for misbruk. Skulle ønske noen så på dette som et problem. Men siden det er kvinner som er berørt, då er det vel ingen som tar tak i det.

Gjest No wonder woman
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt kontakt med en journalist og fått en artikkel om "sleske menn som henger på finn og tror alle damer er ute etter sex".

Skrevet
:spy: sleske mennesker asså!
Skrevet

Hva er hardcore negerfest?

Noen som vet?

Hørtes veldig skummelt ut!

Skrevet

Jeg ble plaget av to voksne menn i lang tid etter at jeg hadde søkt etter hybel som 16-åring. De ringte midt på natta og stønna, sendte slibrige meldinger, ventet ved utgangsdøra, fulgte etter meg...

Begge to måtte faktisk anmeldes og hentes inn til avhør før de gav seg.

Vet om andre som har hatt tilsvarende problemer. Dette er faktisk ikke noe å le av, for de som tydeligvis synes det...

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Om jeg hadde blitt oppringt om natta av stønnende mannfolk, så nei, da hadde jeg ikke syntes det var gøy.

Men så lenge det har begrenset seg til dårlige sjekkemeldinger og jeg selv er voksen nok til å takle det, så synes jeg det er patetisk nok til å le av.

Men en 16åring som får ekle telefoner er for drøyt. Bra det ble anmeldt!

Skrevet

Jeg har en liten historie angående dette med finn,

Jeg skulle selge en seng for noen år siden, og annonserte på finn m bilder av sengen.

Jeg fikk flere meldinger, og en fyr virket VELDIG interessert i å kjøpe sengen først ettersom jeg bare brukte mitt navn, men svarte ikke da jeg sa at min kompis skulle møte opp i stedet for meg.

Jeg fikk ellers litt rare kommentarer fra noen av mennene som skulle se på leiligheten..De spurte om detaljer v min person som de ikke hadde noe å gjøre med i det hele tatt. Fra nå av bruker jeg ikke mitt eget navn på finn..

Skrevet

Hihi! Desperate forsøk a'la "sorry, feil nummer. Men jeg prøver allikevel" er jo nesten litt søte i sin tragiske fremgangsmåte, da! :skratte:

Men, stønning, pesing og trakassering bør anmeldes! :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...