Miss moneypenny Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Ja den kryper altså oppover på skjermen, og blir smalere og smalere for hver gang jeg trykker på noe. Det er bare når jeg er innlogget på facebook at det skjer, og jeg troddde det ville gi seg men det gjør det ikke. Hadde blitt glad for tips hvis noen her har peiling
Gjest Slem_Pike Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 (endret) Tror du har komt borti ein knapp på tastaturet eller noe mens du har klikket med musen... Har du mus med scroll-hjul? Har skjedd meg og, men fiksa det sjøl.. Ctrl + scroll med det hjulet så blåser iallefall teksten seg opp til den str du vil ha den i. Hvorfor det bare skjer på FB aner eg ikkje ,virka litt rart... Endret 18. september 2009 av Slem_Pike
Miss moneypenny Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg bruker ikke mus, bare touchpad... men takk likevel
Marblecake Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 hold inn ctrl og trykk + tasten for å få det til normalt igjen, merkelig at det bare er facebook siden, men mulig noe som har hengt seg opp i browseren der.
Gjest milkyway Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Ikke skrifta, men hele facebook er sånn ca 3 cm "høyt" til slutt? Det har skjedd hos foreldrene mine sin pc og, men ikke her hjemme. Her er det firefox, der er det IE, kan det ha noen sammenheng, at IE er no dritt? Eller bruker du samme som meg? Utrolig plagsomt iallfall, følte jeg satt på andre siden under en dørsprekk til slutt
Marblecake Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Ja IE er no drit Har du ikke prøvd å bare kjørt det i firefox eller Opera der da?
Miss moneypenny Skrevet 20. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2009 hold inn ctrl og trykk + tasten for å få det til normalt igjen, merkelig at det bare er facebook siden, men mulig noe som har hengt seg opp i browseren der. Takk, skal prøve det!
Miss moneypenny Skrevet 20. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2009 Ikke skrifta, men hele facebook er sånn ca 3 cm "høyt" til slutt? Det har skjedd hos foreldrene mine sin pc og, men ikke her hjemme. Her er det firefox, der er det IE, kan det ha noen sammenheng, at IE er no dritt? Eller bruker du samme som meg? Utrolig plagsomt iallfall, følte jeg satt på andre siden under en dørsprekk til slutt Hehe ja det er akkurat sånn det føles! Har nok IE jeg også ja, har diverse andre problemer og. Og når man ikke er så teknisk av seg, er det ikke bestandig så lett
Miss moneypenny Skrevet 20. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2009 SHIT når jeg holder inn ctrl og trykker + tasten hopper siden til høyre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå