Sommersol Skrevet 17. september 2009 #21 Del Skrevet 17. september 2009 Poenget er at mannen har mange flere fordeler av kvinnen i forholdet, enn kvinnen har av mannen. Så det er ingen bombe. Da mener jeg selvfølgelig et "tradisjonelt" forhold der kvinnen har hovedansvaret hjemme. Hehe ja det ligger nok noe der. De "unge" jentene som ikke har vært i langvarige forhold har jo ikke erfart og lært dette enda, så de er fremdels villige til å prøve og virker derfor desperate ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #22 Del Skrevet 17. september 2009 Hvorfor gjør dem det? Fordi mange jenter (særlig de med lav selvtillit) ser på det å ha kjæreste som et tegn på at de er attraktive. "Noen vil ha meg" (Det samme gjelder sikkert for gutter også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #23 Del Skrevet 18. september 2009 Følelsen av å ha noen, som er der for deg på en helt annen måte enn venner og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki Skrevet 18. september 2009 #24 Del Skrevet 18. september 2009 for tiden er det ganske viktig for meg å ikke ha kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. september 2009 #25 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg tror det er begge deler. Jenter i forhold ser ofte ned på jenter som ikke har kjæreste. Det er jeg ikke enig i! For en merkelig innstilling da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 19. september 2009 #26 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg for min del vil helst IKKE ha kjæreste på en ubestemt tid! Så generaliser ikke, kjære deg! Og den som sa at single jenter ser ned på må snakke kun for seg selv, for det stemmer absolutt ikke her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 19. september 2009 #27 Del Skrevet 19. september 2009 Det er jeg ikke enig i! For en merkelig innstilling da... Det er fint å høre at dette ikke virker særlig vanlig. Men slik har det alltid vært blandt mine venner (selv om mange ikke vil innrømme det). Det merker jeg som singel ved at: - Venninner med kjærester er mest interessert i å være sammen med andre venninner som også har kjærester. - Flåsete kommentarer som "Stakkars deg - du som er singel"(gjerne etterfulgt av latter) - Hvis man har noe på gang med en gutt merker man med en gang økende interesse fra venninner som har kjæreste.Hvis det blir slutt avtar kontakten igjen. (Mange av venninnene mine har vært single veldig lenge før de endelig fikk kjæreste, og da ble det slik som dette). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. september 2009 #28 Del Skrevet 19. september 2009 Det er fint å høre at dette ikke virker særlig vanlig. Men slik har det alltid vært blandt mine venner (selv om mange ikke vil innrømme det). Det merker jeg som singel ved at: - Venninner med kjærester er mest interessert i å være sammen med andre venninner som også har kjærester. - Flåsete kommentarer som "Stakkars deg - du som er singel"(gjerne etterfulgt av latter) - Hvis man har noe på gang med en gutt merker man med en gang økende interesse fra venninner som har kjæreste.Hvis det blir slutt avtar kontakten igjen. (Mange av venninnene mine har vært single veldig lenge før de endelig fikk kjæreste, og da ble det slik som dette). Helt naturlig dette. Som singel er du en mulig trussel overfor venninnenes kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2009 #29 Del Skrevet 19. september 2009 Det er fint å høre at dette ikke virker særlig vanlig. Men slik har det alltid vært blandt mine venner (selv om mange ikke vil innrømme det). Det merker jeg som singel ved at: - Venninner med kjærester er mest interessert i å være sammen med andre venninner som også har kjærester. - Flåsete kommentarer som "Stakkars deg - du som er singel"(gjerne etterfulgt av latter) - Hvis man har noe på gang med en gutt merker man med en gang økende interesse fra venninner som har kjæreste.Hvis det blir slutt avtar kontakten igjen. (Mange av venninnene mine har vært single veldig lenge før de endelig fikk kjæreste, og da ble det slik som dette). For en fjortisoppførsel. Hvis dette er mennesker som er over 20 år, ville jeg neppe giddet ha kontakt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #30 Del Skrevet 19. september 2009 Kjæreste? :klø: Medinvestor er vel mer riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 20. september 2009 #31 Del Skrevet 20. september 2009 Er det dere selv, jenter i mellom, som stresser hverandre opp med å få kjæreste? Eller er det instinktivt, med tanke på "den biologiske klokken" ? Jeg var veldig opptatt av det, men nå stortrives jeg egentlig med å være relativt fri. Har viklet meg inn i noen seriøse dategreier som gjør at jeg antakeligvis ender opp som kjæreste ganske snart, dessverre. Så det er nok han som er mest seriøs her. Da jeg ville ha kjæreste, var det mest for trygghetens og stabilitetens skyld, i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. september 2009 #32 Del Skrevet 20. september 2009 Det er fint å høre at dette ikke virker særlig vanlig. Men slik har det alltid vært blandt mine venner (selv om mange ikke vil innrømme det). Det merker jeg som singel ved at: - Venninner med kjærester er mest interessert i å være sammen med andre venninner som også har kjærester. - Flåsete kommentarer som "Stakkars deg - du som er singel"(gjerne etterfulgt av latter) - Hvis man har noe på gang med en gutt merker man med en gang økende interesse fra venninner som har kjæreste.Hvis det blir slutt avtar kontakten igjen. (Mange av venninnene mine har vært single veldig lenge før de endelig fikk kjæreste, og da ble det slik som dette). Jeg kjenner meg heller ikke igjen i dette, men jeg har det så å si alltid noe gående med en gutt, så kanskje det er derfor? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. september 2009 #33 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Nå har jo jeg kjæreste, men for å si det slik: jeg har ikke kjæreste, bare for å ha det, for å vise verden 'se her - jeg har kjæreste'. Det er nok også en av grunnene til at det tok lang tid før jeg fikk meg kjæreste, jeg var nesten 22 år før jeg fikk min første (nåværende) kjæreste, og det var et bevisst valg egentlig. Joda, jeg var dårlig på sjekking og jeg ante ikke hvordan jeg skulle te meg i forhold til gutter, samtidig var det viktig for meg å finne en partner som jeg fant det verdt å dele tiden med, som det føltes verdt å elske. Jeg klarte meg greit nok som singel, men jeg trives mye bedre med kjæresten min, nettopp fordi kjæresten min er en jeg føler det er verdt å dele både gleder og sorger med. Han er kjæresten min fordi han utfordrer meg mentalt, samtidig som han støtter meg, han er en av de få som har klart å få meg til å føle meg elsket, og det føles vanvittig godt å ha noen å elske. Den dagen jeg ikke kan si at jeg elsker ham, den dagen kan jeg heller ikke være sammen med han. Så nei, det er ikke viktig i seg selv å ha kjæreste, det er aldri derfor jeg ble sammen med ham i utgangspunktet. Mvh Yvonne Endret 20. september 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå