Gå til innhold

?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_emilie_*
Skrevet

jeg trenger tips til hva jeg og kjøresten min kan snakke om, vi snakker ikke så veldig mye sammen, men de er heller ikke så lenge siden vi ble sammen heller, men jeg lurer på om noen tema vi liksom kan snakke om ? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slem_Pike
Skrevet

Spørs hva interesser / hobbyer o.l dere har...

-Planer for framtid (ikkje sånn:"eg vil gifte meg og få x antall unger", men om utdanning og jobb f.eks)

-Hobbyene deres, hva enn det måtte være.

-Sport

-Fritidsaktiviteter

-TV program eller video spill.

-Sex :gjeiper:

Skrevet
Spørs hva interesser / hobbyer o.l dere har...

-Planer for framtid (ikkje sånn:"eg vil gifte meg og få x antall unger", men om utdanning og jobb f.eks)

-Hobbyene deres, hva enn det måtte være.

-Sport

-Fritidsaktiviteter

-TV program eller video spill.

-Sex :gjeiper:

Hvorfor ikke spørre om tanker om giftemål og unger med en gang? Kan vel være greit å vite.

Gjest Slem_Pike
Skrevet

For om man bringer sånt opp relativt tidlig i ett forhold risikerer man skremme fyren/dama avgårde. Har skjedd med folk før.

Men for all del... Kjør på.

Skrevet

Vel, ganske høyt på min kriterialiste står "god samtalepartner", hvilket betyr ikke at han skal være en kjempe ekstravert, men at det skal være lett for oss å snakke, at vi skal trives godt med hverandre, skal spøke og tulle med hverandre, samt at vi skal kunne diskutere seriøse tema. Min nåværende kjæreste er veldig god i den forstand, men det er rett og slett fordi vi passer sammen . mulig han er ikke så flink i det med alle, men åpner seg med meg, eller mulig det gjelder meg, men det må funke for to mennesker.

Eller er kjæresten veldig ung og dere har forskjellige interesser kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...