Gjest Gjest_katrine_* Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Vel.spørsmålet var vel klart i overskriften.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Klorheksidin fra apoteket. Pyrisept etc er ikke bakteriedrepende.
Gjest SmallTalk Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Klorheksidin fra apoteket. Pyrisept etc er ikke bakteriedrepende. Klorhexidin irriterer huden.
Hinata Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Jeg pleier å desinfisere ved å smøre alkohol (bl.a. beregnet på rengjøring av sexleketøy) på øredobben for så å la dette tørke. Vil tro at varmt såpevann vil gjøre samme nytten egentlig..
Gjest Gjest_katrine_* Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Takk for svar. Jeg har pyrisept, også har jeg 60% i barskapet, sterilt saltvann til linser, også har jeg varmtvann og såpe, Hva er best av disse da?
Gjest SmallTalk Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 Takk for svar. Jeg har pyrisept, også har jeg 60% i barskapet, sterilt saltvann til linser, også har jeg varmtvann og såpe, Hva er best av disse da? Siden du har 60% i huset hadde jeg brukt denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå