Sofia Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 I en alder av 43 er jeg blitt fridd til!! Helt uvirkelig men samtidig helt fantastisk. Etter å ha vært singel i 10 år (til jul), så traff jeg Mannen (ja med stor M) i april. Og på ferie på Mallorca i august fridde han til meg. Den 25. august for å være nøyaktig. Ned på knærne i solnedgangen. Ringer klare, både til meg og til han. Så nå skal jeg frekventere bryllupsforumet for tips og gode ideer. Dato for herligheten blir 17. april, tror vi... Skal bestemme oss veldig snart. Så... da var jeg her!!
LilleBille Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer - så utrolig koselig da
Gjest KateW Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Hurra meg rundt, baby! Dama med den fineste overkroppen på KG! Gratla og alt sånt, nå ble jeg glad nå! (gammel bruker med nytt nick)
Gjest Purple Haze Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Ååååå, så utrolig koselig å lese Gratulerer så mye Kanskje det er håp for andre "aldrende damer" også da....
LindaM Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Gratulere så masse masse!! Og lykke til framover med planlegging! Her på forumet er det masse hjelp/ideèr og få!
Christal Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Hei og velkommen hit til forumet!! Gratulerer med frieri, veldig koselig lesestoff :rødme: Her er det bare spørre om hva det måtte være og det finnes sider opp og sider ned med gode tips og inspiriasjon. Lykke til med planleggingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå