lickstick Skrevet 17. september 2009 #1 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har merket meg at mange kvinner på div. (sex)kontaksider skriver at de er så kåte og fantasifulle, ønsker seg spenning i hverdagen, en (hemmelig) elsker m.m..... Men når det kommet til REALITETENE så "fader" ca. 90% ut.... HVORFOR DET??? Er det slik at kvinner som skriver og søker på slike sider bare ønsker gøy og spenning på nettet og ikke i virkeligheten? Da synes jeg i såfall dere kan være ærlige på det.... Ønsker meg et forum der de som virkelig ønsker å gjemmoføre det de skriver at de ønsker er i flertall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har merket meg at mange kvinner på div. (sex)kontaksider skriver at de er så kåte og fantasifulle, ønsker seg spenning i hverdagen, en (hemmelig) elsker m.m..... Men når det kommet til REALITETENE så "fader" ca. 90% ut.... HVORFOR DET??? Er det slik at kvinner som skriver og søker på slike sider bare ønsker gøy og spenning på nettet og ikke i virkeligheten? Da synes jeg i såfall dere kan være ærlige på det.... Ønsker meg et forum der de som virkelig ønsker å gjemmoføre det de skriver at de ønsker er i flertall... Jeg ønsker meg en verden hvor alle gjør som jeg ønsker, og muligens litt harde pakker til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slem_Pike Skrevet 17. september 2009 #3 Del Skrevet 17. september 2009 Nei si det... Spør de damene som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 17. september 2009 #4 Del Skrevet 17. september 2009 Det kan fult være at de fullfører det de ønsker, men ikke med 100% av alle menn de blir kontaktet av. De gjør kanskje det med hver 100-ede som kontakter de, eller med hver 15-ende som de utveksler brev med. Hvis du sier at 90% av kvinner trekker seg, så er du da svært heldig - du mener at 10% treffer deg og gjør det de snakker om, wow. Jeg snakker fra erfaring - fant selv kjæreste på nett, og det etter mye filtrering - alt fra ubesvarte brev til dating osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 18. september 2009 #5 Del Skrevet 18. september 2009 Det kan fult være at de fullfører det de ønsker, men ikke med 100% av alle menn de blir kontaktet av. De gjør kanskje det med hver 100-ede som kontakter de, eller med hver 15-ende som de utveksler brev med. Hvis du sier at 90% av kvinner trekker seg, så er du da svært heldig - du mener at 10% treffer deg og gjør det de snakker om, wow. Jeg snakker fra erfaring - fant selv kjæreste på nett, og det etter mye filtrering - alt fra ubesvarte brev til dating osv. Jeg vil tro 90% var ment som et vilkårlig tall for å fremheve at han opplever at et stort flertall av kvinner ikke holder hva de lover. Men du har et godt poeng her Viviana... selv om ei jente skriver på en kontaktannonse at hun er interessert i sextreff med menn for suging og knulling så er det sikkert lettere for henne å avvise deg ved å si at hun bare har profilen for å få litt spenning på nettet fremfor å si at du ikke er interessant for henne. Kanskje har hun et lite håp om at du skal akseptere at hun vil ha det gøy på nettet, utveksle sex-fanasier, bli generelt bedre kjent også evt møte deg senere etterhvert. Mitt tips til deg vil være å ikke ta første nei for et nei, men mer som en indikasjon at du ikke gjør det riktig enda, men du får en sjanse til. Det kan raskt være en felle, både på nett og i sjekkemiljøet ellers. Men lær deg også forskjell på nei og nei, så du ikke skulle havne hos politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #6 Del Skrevet 7. oktober 2009 Selv om hun ønsker å treffe noen å ha sex med betyr det jo ikke at hun vil ha sex med enhver mann som ønsker sex med henne. Hun vil antagelig filtrerer hvem som matcher hennes ønsker og behov, hun er ikke ute etter å tilfrestille hvem som helst. Har selv truffet noen få, og hatt vellykkede treff, men disse representerete vel knapt noen få prosenter, av alle henvendelsene jeg fikk på slike nettsteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 7. oktober 2009 #7 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hu er vel en horndog, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. oktober 2009 #8 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ønsker meg et forum der de som virkelig ønsker å gjemmoføre det de skriver at de ønsker er i flertall... Dersom det er slik at det er mindre ressurssterke/intelligente/fornuftige jentene som annonserer etter sex via nettsider, skulle man jo tro at det henger sammen med evnen til å gjennomføre det de sier. Disse gjennomfører sikkert ikke planer IRL heller... Kanskje du rett og slett leter i feil segment? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå