Gjest lmari Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Et lite tips til dere som er store i størrelsene - nå har høstklærne kommet også i BiB-avdelingen på HM.... Også så mye fint!!!!!! Tror det er første gang på lenge at jeg har likt nesten alt det nye som har kommet inn - masse av det er litt mer hipt og kult enn de kjerringklærne som har pleid å være!! Løp og kjøp...........................................
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #2 Skrevet 12. august 2003 jippi!! er så lei av å måtte velge mellom stilig og stort nok.. for da blir det jo ikke spes fint uasett hva man velger.. og i en alder av 24 er ikke kjærringstilen helt for meg.. selv om jeg veier nærmere 90 kg på mine 1,70
missfidget Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 Det hadde vært fint om du kunne beskrive litt mer!!! Jeg var sååå spent å ser men den locale H&M hadde ingenting. Da prøvde jeg Kvadrat, og det var litt mer. Jeg kjøpte en hvit cords jakke men hadde lyst til matchende bukser og. Noe du så som ligner? Ellers vil bare høre hva du likte!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå