stella K Skrevet 17. september 2009 #1 Del Skrevet 17. september 2009 som tittelen sier: er bolero "ut" for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 var ut for 2 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. september 2009 #3 Del Skrevet 17. september 2009 som tittelen sier: er bolero "ut" for tiden? Ja. Men det har egentlig aldri vært in. Kun tyrefektere og meksikanske banditter som bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. september 2009 #4 Del Skrevet 17. september 2009 Ja. Men det har egentlig aldri vært in. Kun tyrefektere og meksikanske banditter som bruker det. det er det slettes ikke... finnes jo helt vanlige svarte/hvite bolero som sitter stramt på armene og sånn halv kort.. sett flere i butikkene på denne sensommeren /høst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 Bolero blir aldri ut spør du meg! Det er utrolig kjekt, samtidig som det er fint;) Spesielt over kjoler, topper og lignende. Det kan sprite opp et antrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Del Skrevet 18. september 2009 Kommer helt an på hvilken type du mener. Er det den som har lange ermer og evnt knyting fremme, er det ut for maaaange år siden;) Men, de som er korte på ermene, evnt i "herrevest" stil - gjerne med paljetter! er det høyakuellt i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. september 2009 #7 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) kommer ann på typen, den synne pene er ut. Den mer glamorøse eller med pels eller strikk er så inn! her er eks... http://images.google.no/images?hl=no&u...l=1&start=0 Endret 18. september 2009 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 18. september 2009 #8 Del Skrevet 18. september 2009 mener noe liknende denne... http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...yId%3d%26B%3d1# ikke at denne var så alt for fin, men noe liknende.. kan vel gå med denne over en singlett. kan man ikke? (uten å være ut,he he) vil jo ike se helt dum ut heller.. så derfor jeg trenger råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 18. september 2009 #9 Del Skrevet 18. september 2009 ^Vil si at den er litt ut... Liker best bolero over kjoler o.l, ikke en vanlig singlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 18. september 2009 #10 Del Skrevet 18. september 2009 Bolero som er strikket er iallfall super inn, det er min mening. Florerer i alle butikker omtrent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #11 Del Skrevet 19. september 2009 Bolero som er strikket er iallfall super inn, det er min mening. Florerer i alle butikker omtrent! kan man bruke disse over singletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 19. september 2009 #12 Del Skrevet 19. september 2009 Ja, det synes jeg! Har sett mange, mange som gjør det. Så det må da være noe i det!;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. september 2009 #13 Del Skrevet 23. september 2009 jeg har ikke noe valg, har så kjipe stygge kviser. Og i dø-reang bar kø eller do kø vil jeg ikke de i umiddelbar nærhet skal måtte dytte ansiktet sitt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. september 2009 #14 Del Skrevet 23. september 2009 ser da masse boleroer rundt om i butikkene, men ikke helt den typen du viser til fra ellos der. Den syntes jeg ikke var så veldig verken pen eller in.... Men det finnes masse boleroer som er litt bedre i snitt og strikk, og som passer fint til å ha over singletter. Synes igrunnen de er innmari kule de med paljetter eller pels jeg, men føler di med paljetter blir litt mye til meg. Men hadde jeg vært litt mer bling-blingete, så hadde jeg glatt brukt en kul jeans, singlet og paljett-bolero!! (nå fikk jeg faktisk fryktelig lyst på det da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #15 Del Skrevet 23. september 2009 ser da masse boleroer rundt om i butikkene, men ikke helt den typen du viser til fra ellos der. Den syntes jeg ikke var så veldig verken pen eller in.... Men det finnes masse boleroer som er litt bedre i snitt og strikk, og som passer fint til å ha over singletter. Synes igrunnen de er innmari kule de med paljetter eller pels jeg, men føler di med paljetter blir litt mye til meg. Men hadde jeg vært litt mer bling-blingete, så hadde jeg glatt brukt en kul jeans, singlet og paljett-bolero!! (nå fikk jeg faktisk fryktelig lyst på det da...) har du bilder du kan legge til av paljettbolero? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. september 2009 #16 Del Skrevet 23. september 2009 har du bilder du kan legge til av paljettbolero? finner ikke noen i øyeblikket, mener jeg har sett noen fine på Vero Moda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 24. september 2009 #17 Del Skrevet 24. september 2009 Synes igrunnen de er innmari kule de med paljetter eller pels jeg, men føler di med paljetter blir litt mye til meg. Men hadde jeg vært litt mer bling-blingete, så hadde jeg glatt brukt en kul jeans, singlet og paljett-bolero!! (nå fikk jeg faktisk fryktelig lyst på det da...) Aah, fantastisk! Jeg har en paljett-bolero som jeg kjøpte meg i fjor. Har bare brukt den én gang, men følte meg liksom ikke smashing. Tilbehøret ble feil på en måte, derfor la jeg den innerst i skapet. Fikk øye på den igjen for noen dager siden, og begynte å tenke på hvilke klær jeg kunne bruke til. Og her fikk jeg jo svaret. Enkelt og greit. Jeg er liksom redd det skal bli too much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 24. september 2009 #18 Del Skrevet 24. september 2009 Bolero har alldri vert noe for meg. Liker det ikke på andre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. september 2009 #19 Del Skrevet 24. september 2009 Akkurat den som ble linket til synes jeg ikke var noe særlig og om jeg skal definere den som "ut" eller "in", så vil jeg vil si at den er mest ut.. , men som aline sier, det er masse boleroer i butikkene nå - så plagget i seg selv er ikke ut, men de har en litt annen stil enn det som ble linket til, nå går det mye i pels og paljetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 25. september 2009 #20 Del Skrevet 25. september 2009 Ah, jeg skjønner ikke hvorfor man er så opptatt av om ting er ut eller inn. Ha da på deg noe du føler deg vel i og som du kler. Om man tar på seg noe bare fordi det er in, så er man ikke automatisk kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå