Gå til innhold

bolero

stella K

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
som tittelen sier: er bolero "ut" for tiden?

Ja. Men det har egentlig aldri vært in. Kun tyrefektere og meksikanske banditter som bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
Ja. Men det har egentlig aldri vært in. Kun tyrefektere og meksikanske banditter som bruker det.

det er det slettes ikke...

finnes jo helt vanlige svarte/hvite bolero som sitter stramt på armene og sånn halv kort.. sett flere i butikkene på denne sensommeren /høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolero blir aldri ut spør du meg! Det er utrolig kjekt, samtidig som det er fint;) Spesielt over kjoler, topper og lignende. Det kan sprite opp et antrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilken type du mener.

Er det den som har lange ermer og evnt knyting fremme, er det ut for maaaange år siden;)

Men, de som er korte på ermene, evnt i "herrevest" stil - gjerne med paljetter! er det høyakuellt i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke noe valg, har så kjipe stygge kviser. Og i dø-reang bar kø eller do kø vil jeg ikke de i umiddelbar nærhet skal måtte dytte ansiktet sitt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser da masse boleroer rundt om i butikkene, men ikke helt den typen du viser til fra ellos der. Den syntes jeg ikke var så veldig verken pen eller in....

Men det finnes masse boleroer som er litt bedre i snitt og strikk, og som passer fint til å ha over singletter.

Synes igrunnen de er innmari kule de med paljetter eller pels jeg, men føler di med paljetter blir litt mye til meg. Men hadde jeg vært litt mer bling-blingete, så hadde jeg glatt brukt en kul jeans, singlet og paljett-bolero!! (nå fikk jeg faktisk fryktelig lyst på det da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser da masse boleroer rundt om i butikkene, men ikke helt den typen du viser til fra ellos der. Den syntes jeg ikke var så veldig verken pen eller in....

Men det finnes masse boleroer som er litt bedre i snitt og strikk, og som passer fint til å ha over singletter.

Synes igrunnen de er innmari kule de med paljetter eller pels jeg, men føler di med paljetter blir litt mye til meg. Men hadde jeg vært litt mer bling-blingete, så hadde jeg glatt brukt en kul jeans, singlet og paljett-bolero!! (nå fikk jeg faktisk fryktelig lyst på det da...)

har du bilder du kan legge til av paljettbolero? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aah, fantastisk! Jeg har en paljett-bolero som jeg kjøpte meg i fjor. Har bare brukt den én gang, men følte meg liksom ikke smashing. Tilbehøret ble feil på en måte, derfor la jeg den innerst i skapet. Fikk øye på den igjen for noen dager siden, og begynte å tenke på hvilke klær jeg kunne bruke til.

Og her fikk jeg jo svaret. Enkelt og greit. :)

Jeg er liksom redd det skal bli too much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den som ble linket til synes jeg ikke var noe særlig og om jeg skal definere den som "ut" eller "in", så vil jeg vil si at den er mest ut.. , men som aline sier, det er masse boleroer i butikkene nå - så plagget i seg selv er ikke ut, men de har en litt annen stil enn det som ble linket til, nå går det mye i pels og paljetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Ah, jeg skjønner ikke hvorfor man er så opptatt av om ting er ut eller inn. Ha da på deg noe du føler deg vel i og som du kler.

Om man tar på seg noe bare fordi det er in, så er man ikke automatisk kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...