Gå til innhold

Ditt utseende, hvor pen/kjekk

Gjest michaela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg er en 6, men kan sminke og kle meg opp til 8. Pluss på litt alkohol og godt humør og menn som sjekker meg opp så tror jeg at jeg er en 9er.

Men når jeg våkner dagen derpå så føler jeg meg som en 3 :fnise:

Jeg tror egentlig jeg er ganske pen, men man har jo dårlige dager og jeg har noen komplekser. Og jeg må innrømme at sminke er et must for meg, skulle ønske jeg var mer naturlig vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Jeg aner ikke. Helt seriøst, jeg har aldri klart å definere meg i noen retninger. Har alltid fått hørt jeg har et spesielt utseende.

Har gener fra sameverden, asiaverden, franskmannverden og norskmannsverden, så jeg er vel en eneste stor mos av ansiktstrekk.

Men jeg er visst helt ram på utstråling, og det synes jeg er viktigst :)

Endret av Emmanuelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge dette programmet ( http://www.cse.unl.edu/~skumarag/facereading/index.html ) er jeg en 8.12. Med tanke på at jeg hørte at Hugh Jackman fikk 6.7 eller noe sånt, så er den litt tvilsom, men det kan hende at jeg bare er mer symmetrisk i trynet enn han, ikke mer attraktiv totalt sett.

Uansett, skulle jeg satt et eget tall på det er det vel nærmere 5-6 i snitt, 8 i belysning ovenfra som på bad osv., da kan jeg innrømme at jeg ser ganske bra ut. Men det er bare ansiktet, resten av kroppen står det veldig bra til med, mange som gir kommentarer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6'er ansikt, 2'er kropp...

6'er ansikt, 7 for de damene som liker skjegg. 4'er kropp, men på god vei til både 5,6,7 og kanskje 8 til neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6'er ansikt, 7 for de damene som liker skjegg. 4'er kropp, men på god vei til både 5,6,7 og kanskje 8 til neste sommer :)

Å nei, du er bare 21 år....hvor er mennene på 30, 40 og 50?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i følge en kompis som jeg ba være helt ærlig, så er jeg vist en 7... og kan komme opp mot 9 på en god dag...

Jeg hadde ærlig tatt trodd at jeg var en 8 er... så ble litt skuffet da han sa 7 - jeg håper på å treffe en mann som synes jeg er en 10 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Huh, jeg fikk 0.97 på den undersøkelsen. Jeg er altså så stygg at jeg ikke er verdt et helt poeng en gang. Tøft!

Jeg havnet på 10,78. Jeg er faktisk så fin at det ikke går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...