Gjest Jita 19 Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg har jobbet på Kreta i hele sommer og har truffet litt av hvert når det gjelder gutter... Er lei av pågående tullinger som bare er ute etter èn ting og går ikke av veien for å virkelig få de til å forstå at jeg er uinteressert. I går ble jeg bedt med ut på drinker av en gutt som virker hyggelig. Hvis han er en av de som bare vil ha sex, kaster han bort tiden sin ved å være ute med meg, Han kaster bort min tid også, det vil jeg at han skal vite før vi går ut sammen. Men hvordan få han til å forstå det uten at jeg virker innbilsk, og får han til å tenke at jeg tror han er en sånn dust? Kanskje han bare vil bli litt bedre kjent, eller bare synes det er hyggelig med mitt selskap? Er bare så lei av å bruke tid og energi på gutter jeg ikke har lyst til å treffe igjen.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 gi en av de snille, beskjedene guttene en sjanse=) I din alder så blir veldig mange jenter interessert i tullinger som tror de er noe :gjeiper:
Gjest TS Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 gi en av de snille, beskjedene guttene en sjanse=) Det er det han er. Virker sånn ihvertfall... Har snakket litt med han og hatt litt blikkontakt før han endelig spurte om jeg ble med ut. Jeg får vel bare bli med, og se...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg har jobbet på Kreta i hele sommer og har truffet litt av hvert når det gjelder gutter... Er lei av pågående tullinger som bare er ute etter èn ting og går ikke av veien for å virkelig få de til å forstå at jeg er uinteressert. I går ble jeg bedt med ut på drinker av en gutt som virker hyggelig. Hvis han er en av de som bare vil ha sex, kaster han bort tiden sin ved å være ute med meg, Han kaster bort min tid også, det vil jeg at han skal vite før vi går ut sammen. Men hvordan få han til å forstå det uten at jeg virker innbilsk, og får han til å tenke at jeg tror han er en sånn dust? Kanskje han bare vil bli litt bedre kjent, eller bare synes det er hyggelig med mitt selskap? Er bare så lei av å bruke tid og energi på gutter jeg ikke har lyst til å treffe igjen. Ka med at du tar inisativ til guttar som du faktisk vet ikkje bare er sex typen istedenfor å være den som blir bedt ut hele tiden. En løsning på problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå