Gjest herlig Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg går med store tanker om hevn etter å ha blitt lurt av en mann. . . Det har fullstendig ødelagt mitt liv. . . Hva gjør jeg? Noen som har hatt det slik og hva har dere gjort?
Reveal Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hevet meg over det og vist at jeg klarer meg mye bedre uten!
Gjest KateW Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Hevet meg over det og vist at jeg klarer meg mye bedre uten! Amen... Det beste er den dagen du ser ham på gata og gir fullstendig faan. Da er du komplett likegyldig til ham, og det er den beste hevn.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Amen... Det beste er den dagen du ser ham på gata og gir fullstendig faan. Da er du komplett likegyldig til ham, og det er den beste hevn. I mellomtida kan du jo bare late som du gir faen. Å komme seg videre er den beste hevnen! Ellers er det mange andre triks jeg har på lur også, hvis det ikke funker. Haha. Hva slags hevntips er det du tenker på?
Kamikatze Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jeg går med store tanker om hevn etter å ha blitt lurt av en mann. . . Det har fullstendig ødelagt mitt liv. . . Hva gjør jeg? Noen som har hatt det slik og hva har dere gjort? Det kan jeg ikke svare deg på, selv om det er strafferedslig foreldet. Men hvis han har ødelagt ditt liv, bør du begynne å reparere det. Ikke hevne deg, og gi ham en grunn til å hevne seg tilbake, og virkelig ødelegge det. De færreste som utsettes for hevn sitter stille og tar i mot. Og er du ikke forberedt på å dø eller havne i fengsel i prossessen, er du rett og slett best tjent med å bryte kontakt og komme deg på beina igjen. Hvis han er et monster, vil hans væremåte slå tibake på ham selv. Både i det daglige og på sikt. Hvis det er du som hadde urealistiske forventninger eller vil hevne at du ikke fikk viljen din, er det deg det slår tilbake på, ikke ham. Uansett vil en hevn som sender deg i fengsel være noe du taper på. Og en hevn som ikke kan sende deg i fengsel, er neppe verdt å provosere fram motreaksjoner hos ham med. Du kan nemlig risikere at du stiller deg selv i en situasjon der han tenker at han er villig til å sitte inne seks måneder for tilfredsstillelsen av å mose deg. Gjør som du gjør med annen dritt. Vask den bort, og ikke tenk mer på den.
Gjest amen Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Hevet meg over det og vist at jeg klarer meg mye bedre uten! Ja, den beste hevn er å vise at du har det veldig bra uten....
Gjest KateW Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Eventuelt kan du onanere med tannbørsten hans, om dere fortsatt bor sammen. Men på generell basis står jeg ved mitt første innlegg.
Gjest Langt mot Nord Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Uten håp, intet helvete.
Gjest mann45 Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Eventuelt kan du onanere med tannbørsten hans, om dere fortsatt bor sammen. Hvis han er som meg, vil han se det som en belønning, ikke en straff. :-) Ellers er jeg enig i at det i lengden ikke kommer noe godt ut av å hevne seg. Men på kort sikt kan det kanskje få deg til å føle deg vedre. Det finnes en mengde måter å forsure livet til andre mennesker på, både innenfor og utenfor straffelovens bestemmelser. Jeg skal ikke gi noen konkrete råd her inne, men hvis du forstår engelsk og bruker google vil du finne timevis med lesestoff og masse inspirasjon. Om du ikke setter en hevn ut i livet, kan det være tilfredsstillende å tenke på.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Hvis han er som meg, vil han se det som en belønning, ikke en straff. :-) Ellers er jeg enig i at det i lengden ikke kommer noe godt ut av å hevne seg. Men på kort sikt kan det kanskje få deg til å føle deg vedre. Det finnes en mengde måter å forsure livet til andre mennesker på, både innenfor og utenfor straffelovens bestemmelser. Jeg skal ikke gi noen konkrete råd her inne, men hvis du forstår engelsk og bruker google vil du finne timevis med lesestoff og masse inspirasjon. Om du ikke setter en hevn ut i livet, kan det være tilfredsstillende å tenke på. Han er ikke som deg.
Gjest gg Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 Ikke verdt å bruke energi på noe sånt. Slett han fra livet ditt bare. Det beste du kan gjøre. På den måten får du holdt kun positiv energi i livet ditt, mennesker som gir deg negativ energi skal du ikke ofre en tanke en gang.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Vel jeg kan ikke glemme han og det han har gjort.... Jeg vil gi tilbake, men vet ikke hvordan....ennå
Gjest herlig Skrevet 17. september 2009 #13 Skrevet 17. september 2009 Hvis han er som meg, vil han se det som en belønning, ikke en straff. :-) Ellers er jeg enig i at det i lengden ikke kommer noe godt ut av å hevne seg. Men på kort sikt kan det kanskje få deg til å føle deg vedre. Det finnes en mengde måter å forsure livet til andre mennesker på, både innenfor og utenfor straffelovens bestemmelser. Jeg skal ikke gi noen konkrete råd her inne, men hvis du forstår engelsk og bruker google vil du finne timevis med lesestoff og masse inspirasjon. Om du ikke setter en hevn ut i livet, kan det være tilfredsstillende å tenke på. Hva søker jeg på?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #14 Skrevet 17. september 2009 Vel jeg kan ikke glemme han og det han har gjort.... Jeg vil gi tilbake, men vet ikke hvordan....ennå Kan jeg spørre hva han har gjort?
Gjest herlig Skrevet 17. september 2009 #15 Skrevet 17. september 2009 Kan jeg spørre hva han har gjort? Han har lurt meg, min familie, mine venner, mine kollegaer, min sjef, Han har satt ut usanne rykter om meg(bor på et lite sted), jeg er stort samtaleemne her nå, han har løyet til sjefen min og jeg måtte slutte i jobben min, han har stjålet penger fra meg tretti tusen, men jeg stolte på han så jeg har ikke avtale med han at jeg skulle få de tilbake, men det verste er at han har løyet og bedratt meg. . .
Gjest Langt mot Nord Skrevet 17. september 2009 #16 Skrevet 17. september 2009 Forventer TS at man holder en i hånden og sier jeg forstår... hvorfor du gidder?
Gjest Illiya Skrevet 17. september 2009 #17 Skrevet 17. september 2009 Han har lurt meg, min familie, mine venner, mine kollegaer, min sjef, Han har satt ut usanne rykter om meg(bor på et lite sted), jeg er stort samtaleemne her nå, han har løyet til sjefen min og jeg måtte slutte i jobben min, han har stjålet penger fra meg tretti tusen, men jeg stolte på han så jeg har ikke avtale med han at jeg skulle få de tilbake, men det verste er at han har løyet og bedratt meg. . . Var det du som var sammen med en gift mann, som ikke ville gå fra kona si likevel?
Gjest Melchizedek Skrevet 17. september 2009 #18 Skrevet 17. september 2009 Hevn er for smålige mennesker.
Gjest Langt mot Nord Skrevet 17. september 2009 #19 Skrevet 17. september 2009 ..bare man kan forsone seg med den følelsen.
Gjest Messe Skrevet 17. september 2009 #20 Skrevet 17. september 2009 La komme hva som komme vil - jeg krever en fullgod hevn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå