Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #1 Del Skrevet 17. september 2009 En ting jeg har tenkt på i lenger tid. Hvor attraktiv er jeg egentlig. Jeg ser meg i speilet og noen dager syns jeg at jeg ser ok ut andre dager mindre ok, men poenget mitt er Hva er jeg egentlig?? Jeg savner litt at noen hadde turt å sagt " jeg syns du er helt normal, ikke spesiellt pen, men helt ok. Eller: jeg syns ikke du er så pen men veldig hyggelig. Skjønner dere??? Jeg mener jeg lever med meg selv hele tiden og veninner er virkelig ikke til å stole på når det kommer til det stykket! Jeg skulle gjerne likt å bli rangert....kanskje jeg går rundt og tror at jeg er ganske pen og så tenker alle andre at..sorry.se på henne da...hun var ikke særlig pen.... Det er jo ganske selvsentrerte tanke dette, men jeg er blitt singel for ett halvt år siden og er " ledig " på market igjen og det er mener jeg naturlige tanker som veldig mange tenker da kanskje. eller? Noen tips for hvordan jeg skulle gått frem for å finne det ut?? Ellers mener jeg at jeg er normal, har normal selvtillit og har det forøverig veldig bra, så dette er ikke sånn....jeg er så stygg ingen liker meg greie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 Hm.... Du vet hva menn liker? Selvtillit og jenter som er faktisk er glad i seg selv, da oooooser du av sexappeal, sjarm og glød! Vis frem til beste sider, stol på deg selv! Med en gang du føler deg usikker/utilpass så ser andre det også.. og det er disse tingene som "trekker oss ned på ranken" om du sjønner hva du mener.. Jeg var ganske lik deg men etter gode ord og andre ting fra min samboer så stråler jeg av lykke, glede og meg selv! Alt i fra småting, til hvordan jeg ser ut, hvordan jeg gjør ting(enten det er i senga, vasking, spasering eller whatever) vis frem dine beste sider og jeg skal love deg at du er penere enn "pen" Føler du deg stygg, så vi ldu bli "stygg/styggere" Hm.. litt vanskelig å forklare men du sjønner?=) Du er den du er, og det er den andre skal like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. september 2009 #3 Del Skrevet 17. september 2009 En ting jeg har tenkt på i lenger tid. Hvor attraktiv er jeg egentlig. Jeg ser meg i speilet og noen dager syns jeg at jeg ser ok ut andre dager mindre ok, men poenget mitt er Hva er jeg egentlig?? Jeg savner litt at noen hadde turt å sagt " jeg syns du er helt normal, ikke spesiellt pen, men helt ok. Eller: jeg syns ikke du er så pen men veldig hyggelig. Skjønner dere??? Jeg mener jeg lever med meg selv hele tiden og veninner er virkelig ikke til å stole på når det kommer til det stykket! Jeg skulle gjerne likt å bli rangert....kanskje jeg går rundt og tror at jeg er ganske pen og så tenker alle andre at..sorry.se på henne da...hun var ikke særlig pen.... Det er jo ganske selvsentrerte tanke dette, men jeg er blitt singel for ett halvt år siden og er " ledig " på market igjen og det er mener jeg naturlige tanker som veldig mange tenker da kanskje. eller? Noen tips for hvordan jeg skulle gått frem for å finne det ut?? Ellers mener jeg at jeg er normal, har normal selvtillit og har det forøverig veldig bra, så dette er ikke sånn....jeg er så stygg ingen liker meg greie.... Legg ut en link til et bilde av hele deg her, så skal vi vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 17. september 2009 #4 Del Skrevet 17. september 2009 Når kom dette kravet om penhet inn, egentlig? Det var ikke slik da jeg var ung, da holdt det i massevis å være alminnelig. Er det helt slutt på at skjønnhet kommer innenfra? Du er den du er, og det er den andre skal like Nemlig! Jeg er meg, take me or leave me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg tenker at jeg ihvertfall er attraktiv når menn kappes om å være med meg. Og de faktisk blir med alle sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. september 2009 #6 Del Skrevet 17. september 2009 Hvor attraktiv er jeg egentlig. Det må du gi deg selv et svar på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #7 Del Skrevet 18. september 2009 Av og til.. så er jeg TØFFETØFFETØFFE TØFF! Og når jeg ser meg i speilet.... av og til så er jeg DUMMEDUMMEDUMMEDUM... For det meste er jeg en grå tyggis i asfalten. Men av og til er jeg ute blandt folk og da er jeg HEIT. Så jeg vetta faen jeg, pen spen klen.... tjo hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. september 2009 #8 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg tenker at jeg ihvertfall er attraktiv når menn kappes om å være med meg. Og de faktisk blir med alle sammen.... Skal ikke utelukke at du er smellvakker. Men for å oppnå det du beskriver i innlegget, holder det å være akkurat såpass ustøgg at menn gidder å tømme seg i deg. Sannsynligvis ligger du et sted midt i mellom, som de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #9 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er pen. Gamle kjerringer ser på meg som en konkurrent, en del har disset meg fordi jeg er tynn ( akkurat som de har rett til å uttale seg om min kropp overhodet) Får høre jeg er det, fått en del jobber som andre har måtte slite for Kjærestene mine har vært pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 18. september 2009 #10 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg tror at hvis man er pen , så vet man det ganske godt selv, Jeg har altid vært usikker på meg selv, men etter at jeg kom over 20 tallet i alder så har jeg insett mine pene og gode sider, men også mine stygge og negative sider. Jeg vet hvor jeg ligger på skalaen, jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Nå kjenner jeg meg selv så godt, at jeg ikke vurderer meg i forhold til andres utseendet, eller andres meninger. Jeg tror du må rangere deg selv, liker du ditt eget utseendet? Det er det som teller! Det er jo du som skal leve med ditt eget jeg resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 18. september 2009 #11 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er pen. Gamle kjerringer ser på meg som en konkurrent, en del har disset meg fordi jeg er tynn ( akkurat som de har rett til å uttale seg om min kropp overhodet) Får høre jeg er det, fått en del jobber som andre har måtte slite for Kjærestene mine har vært pene En pen kjæreste betyr ikke at du er pen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #12 Del Skrevet 18. september 2009 En pen kjæreste betyr ikke at du er pen da... Jeg vet det, er veldig individuellt men i ett utseendefokusert samfunn legger jeg merker til hvordan mennesker behandler meg. Når jeg sliter med å få respekt selv om jeg er høyt utdannet og skikkelig- og folk kommenterer kroppen min slik de gjør så er det noe med meg. Fått modelltilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Coco_* Skrevet 18. september 2009 #13 Del Skrevet 18. september 2009 Du kan stige en del hakk på skjønnhetsskalaen bare med utstråling og personlighet. Ta for eksempel Cameron Diaz. Hun er ikke en klassisk skjønnhet. Men på grunn av et friskt utseende blandet med utstråling og sexy sjarm, blir hun til en åtter eller nier. Hadde du tatt bort sjarmen hadde hun bare vært en sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 18. september 2009 #14 Del Skrevet 18. september 2009 Du kan stige en del hakk på skjønnhetsskalaen bare med utstråling og personlighet. Ta for eksempel Cameron Diaz. Hun er ikke en klassisk skjønnhet. Men på grunn av et friskt utseende blandet med utstråling og sexy sjarm, blir hun til en åtter eller nier. Hadde du tatt bort sjarmen hadde hun bare vært en sekser. Tja, Skrell vekk en centimeter med sminke og hun er ganske ordinær. Det finnes også noen skikkelig støgge bilder av henne uten smink,uflidd og i joggebukser. Hun lignet veldig på en ordinær støgg amerikansk røy da ja. Damer har tross alt den luksus å sminke seg pen, men studerer en de fleste barne/husmødre så er de alle ganske så ordinære. Det er laaangt mellom de naturlige skjønnhetene da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #15 Del Skrevet 18. september 2009 Tja, Skrell vekk en centimeter med sminke og hun er ganske ordinær. Det finnes også noen skikkelig støgge bilder av henne uten smink,uflidd og i joggebukser. Hun lignet veldig på en ordinær støgg amerikansk røy da ja. Det gjelder de fleste blonde damer, at de ikke er fullt så vakre uten sminke. Der har folk i middelhavslandene en fordel, ettersom de har "naturlig mascara". Ser for meg hvilket skrikekor jeg kommer til å få fra blondinene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. september 2009 #16 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Tja, Skrell vekk en centimeter med sminke og hun er ganske ordinær. Det finnes også noen skikkelig støgge bilder av henne uten smink,uflidd og i joggebukser. Hun lignet veldig på en ordinær støgg amerikansk røy da ja. Damer har tross alt den luksus å sminke seg pen, men studerer en de fleste barne/husmødre så er de alle ganske så ordinære. Det er laaangt mellom de naturlige skjønnhetene da ja... Jeg tror ikke du er vant med å se usminkede "kjendisfjes". Jeg tror ikke det finnes et menneske som ville produsert endel dårlige bilder om de ble fotografert til enhver tid, på dårlige dager og gode dager, 365 dager i året. Og forresten så høres du skikkelig ekkel ut når du skriver ordinær støgg amerikansk røy da ja Får meg til å lure litt på deg... Endret 18. september 2009 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #17 Del Skrevet 18. september 2009 Cameron Diaz ordinær? ---- hun er vakker, nydelig rett og slett. Forstår ikke hvordan folk kan trekke slike konklusjoner, lurer på hvordan dere ser ut- hun har en fin høyde og kropp, fantastisk smil og nydelige øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 18. september 2009 #18 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg tror ikke du er vant med å se usminkede "kjendisfjes". Jeg tror ikke det finnes et menneske som ville produsert endel dårlige bilder om de ble fotografert til enhver tid, på dårlige dager og gode dager, 365 dager i året. Og forresten så høres du skikkelig ekkel ut når du skriver Får meg til å lure litt på deg... Nå var det ikke meningen å skuffe deg, men 99% av alle damer er ganske så ordinære. Fordelen de har er sminke og sexy klær og uten det er de ganske så fortapte. Det er alltid artig å se en kvinne utvikle seg over hele livet hvor de da treffer en absolutt bunn i familiefasen hvor de da ofte er ganske så uappetittlige før de senere i 40-årene får panikk og dobler sminkemengden igjen. Jeg er så takknemlig for at jeg har ei vanlig jordnær kone som ikke lider av sminkepanikken og er bare en helt naturlig skjønn kvinne.... Når det gjelder hu Diaz dama så er hun en av de uheldige som har utviklet en form for eksem pga overdreven sminkebruk, men slutter hun med det av den grunn. Nei, forfengligheten lenge leve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 18. september 2009 #19 Del Skrevet 18. september 2009 Det er jo ingen fasit på hvor pen du er, ts. Folk har ulik smak, som vi ser. Det lureste du kan gjøre, er å slutte å gruble over hvor pen du egentlig er, glede deg over dine gode sider og kjøre på med sjarm, selvtillit og avslappethet. Og for all del - når du får en kjæreste - ikke mas om at han skal rangere deg, fortelle at du er fin og pen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #20 Del Skrevet 18. september 2009 Når det gjelder hu Diaz dama så er hun en av de uheldige som har utviklet en form for eksem pga overdreven sminkebruk, men slutter hun med det av den grunn. Nei, forfengligheten lenge leve.. Men jeg synes hun ser søt ut likevel. Det har sin sjarm når en kjendis dukker opp med en stor kvise eller munnsår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå