Gjest Elize Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hvor er filterkaffen billigst? Tenker da på de vanlige merkene. Og er det noen som vet om det er noen tilbud for tiden?
ToveM Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Det er billig og god kaffe på Europris. Heter Luxus tror jeg. Drikker ikke kaffe selv, men mannen gjør jo. Kjøper alltid kaffe der, og har ikke hørt noen klager på den. Men så har jeg en mann som bare han ikke får pulverkaffe eller coop kaffen, er edt helt greit.
lidia Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Det finnes en som er i gul pose på meny, husker ikke helt hva den heter, men den er ikke så dyr og helt vanlig kaffe. Prøv den, tror den koster rundt 8 kr. Kan den hete cirkel mon tro??
Gjest Elize Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg drikker ikke kaffe selv. Kaffen skal være til bryllupet våres. Vil gjerne ha en kaffe som alle liker, men som samtidig er billig.
Gjest farge Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Jeg drikker ikke kaffe selv. Kaffen skal være til bryllupet våres. Vil gjerne ha en kaffe som alle liker, men som samtidig er billig. Den røde sterke coop-kaffen er ok, og Mills fra Rema er også bra og billig. Du mener sikkert filterkaffe? I et bryllup og ellers også er det viktig at kaffen smaker litt, sælig for oss kaffeelskere som har melk eller fløte i kaffen sin
Gjest No wonder woman Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 De har Ambero kaffe til 5,90 på rema 1000
Inx Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Jeg drikker ikke kaffe selv. Kaffen skal være til bryllupet våres. Vil gjerne ha en kaffe som alle liker, men som samtidig er billig. Unnskyld at jeg ler, men om du bruker tid på å finne en billig kaffe som samtidig er god så er besparelsen såpass liten at du går i minus pga mertidsforbruket. Det kan da uansett ikke være snakk om å tjene maksimalt 50 kroner på dette om man er OPTIMISTISK, hvor mange pakker med kaffe tror du at man trenger?... 1
PecanPie Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Det finnes en som er i gul pose på meny, husker ikke helt hva den heter, men den er ikke så dyr og helt vanlig kaffe. Prøv den, tror den koster rundt 8 kr. Kan den hete cirkel mon tro?? Cirkel er visst fryktelig. Dersom du har mulighet kan du kanskje dra over grensa og kjøpe Löfbergs Lila? Den har jeg hørt er god! Kjøpte et par pakker i dag, men husker ikke prisen.
Jerle Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 (endret) 40% på all Coop kaffe denne uken, kjøp feks Blå Java. Da får gjestene skikkelig kaffe og ikke bare noe skvip. Endret 18. september 2009 av Jerle
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Cirkel er visst fryktelig. Dersom du har mulighet kan du kanskje dra over grensa og kjøpe Löfbergs Lila? Den har jeg hørt er god! Kjøpte et par pakker i dag, men husker ikke prisen. Det er ikke så dumt forslag. Smartclub har vel også denne eller en liknende svensk kaffe, og det er ikke så dyrt å kjøpe et brett med kaffepakker f eks (vet ikke hvor mye man trenger, det avhenger jo av antall gjester...) - men det er sikkert altfor mye . Hvis man har Smartclub i nærheten da. Coop sin blå java (i sånn sølvpose) er også god, og på tilbud er prisen bra, så jeg er helt enig med de som nevner denne. Synes det er viktig med god kaffe i en slik sammenheng, og det ER definitivt forskjell på kaffesmak. Hvis dere trenger 5 pakker kaffe blir det jo fortsatt ikke noe særlig mer enn 100 kroner; hvis dere ikke kan ta dere råd til det er det kanskje ikke så nøye, for da regner jeg med det synes godt på andre poster også. Også er det viktig med ren kaffetrakter, men det vet sikkert de som koker kaffen.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 men det er sikkert altfor mye . Her mener jeg for mye kaffe, ikke å disse utgiftsnivået.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Alikaffe tror jeg også kan være en nødløsning, om de ikke har endret den for mye siden jeg smakte den sist, for tjue år siden. Blå Ali tror jeg er ganske god. Er lenge siden jeg har drukket den, men i hvert fall fått den servert i litt finere lag og syntes den smakte ok. Vet ikke helt prisnivået på de ulike hverdagskaffene da jeg stort sett kjøper økologisk eller f eks Blå java og andre "dagligvarespesialkaffer" til ca 20 kroner posen, men hvis prisene bare varierer med noen få kr posen på fullpris så lurer jeg på om det er noe å spare på egentlig Eller selvsagt, får man kjøpt en god kaffe på tilbud gjør man en god deal.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Tråden er ryddet iht KGs regler angående avsporing og tilsvar til dette. Eventuelle kommentarer eller spørsmål til modereringen tas opp på ris & ros, eller på PM. Mrs. Random Nick, mod.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Vedr. kaffe. Kicking Horse hos Iherb er alltid utsolgt. Jeg blir trist og lei meg! Anonymous poster hash: 60d0a...8a6
fruBeist Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 De har Ambero kaffe til 5,90 på rema 1000 Gammel tråd, men må allikevel nevne at denne kaffen smaker brent popcorn. Altså ikke spesielt bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå