Livets datter Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Spillet Workplace handler om å bli førstemann ferdig med arbeidsdagen. Det er et klassisk stigespill hvor du ruller terninger og rykker bort, opp eller ned, alt etter som. Utgangspunktet er en vanlig arbeidsdag med tilhørende frustrasjoner og positive overraskelser. Kommer du på et grønt felt, kan du for eksempel få beskjed om at sjefen har spandert en reise til Hawaii, og du får flytte ti felter fram. Men kommer du for eksempel på et rødt felt kan du få beskjed om at du sølte kaffe over tastaturet og må rykke femten felter tilbake. Ikke gøy for en som bare lengter etter å komme hjem. Spill her
Gjest gjesta Skrevet 12. august 2003 #2 Skrevet 12. august 2003 Jeg tok noen runder, men det var ikke noe gøy da jeg tapte hele tiden :-?
Gjest prestekrage Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 ha ha!! Jeg vant på første forsøk (så jeg slutta mens jeg var på topp. Forsto ikke helt hvorfor jeg måtte stå over sånn plutselig, men jeg vant i allefall
Kreps Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Tok et par runder , men det var et kjedelig spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå