Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er promotional kode? Jeg vil bestille en ting på lookfantastic, å jeg er helt amatør. Så kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er rabattkode, fylles bare inn hvis du har en.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Ok takk. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, men skal prøve. Helt amatør er jeg.

Skrevet

Bare spør når du kommer til noe du ikke vet hva er, så er det alltids noen her som hjelper deg. :)

Skrevet

Jeg prøver.... De skal ha card nummer, hvilket nummer på visa kortet skal jeg skrive inn her? og hva security code?

Skrevet

Card nr er kortnummeret ditt. Det er det lange nummeret (normalt 16 siffer, hvis ikke det er et Diners kort du har de har litt kortere kortnummer) som står på forsiden av kortet ditt.

Security code er de tre siste tallene som står i signaturfeltet bakgå kortet ditt. Normalt oppe i høyre hjørne.

Skrevet

Tror sannelig at jeg fikk det til, hurra. Men fikk et siste spørsmål her som er:

Purchase is complete, click here to claim your £10 cash back incentive on your next lookfantastic purchase?, hva betyr det?

Skrevet

Det betyr vel kanskje at du får en promotional code som gir deg 10£ rabatt på neste kjøp derfra.

Skrevet
Tror sannelig at jeg fikk det til, hurra. Men fikk et siste spørsmål her som er:

Purchase is complete, click here to claim your £10 cash back incentive on your next lookfantastic purchase?, hva betyr det?

Det er en rabattklubb, med gjelder kun i Storbritannia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...