lickstick Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 (endret) Hei! Jeg undres på om det er noen som har erfaringer/opplevelser med sjekking på kjøpesentre (f.eks Sandvika Storsenter) - på en helt vanlig torsdags formiddag, f,eks.? Er det der voksne, gifte - men forsmådde kvinner- går for å finne seg en mann for en hyrdestund en formiddag - eller går de andre steder? Hvis noen vet. Skjer det i såfall på spisetedene. butikkene - eller???? Er litt nysgjerrig på dette... Endret 17. september 2009 av lickstick
grafenberg Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 dæven, masse uvitende folk her... Man kan sjekke OVERALT! alt kommer ann på settinga og hvordan du selv er som person. Er du flink til å snakke å flørte så burde det gå fint Også fordelen med kjøpesenter er jo at det er cafèer over alt.
Ethereal Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Man kan sjekke over alt, men resultatet er ikke like godt over alt. Du hadde ikke fått mobilnummeret mitt hvis du satt deg ved siden av meg på kafè og spurte hva klokka var, eller kom bort til meg i en klesbutikk og spurt hvilken topp du burde kjøpe i bursdagspresang til søstera di. Det blir faktisk jævlig kleint. Selv syns jeg det er mest behagelig å bli sjekket opp på fester hvor det er venner og venners venner. Byen funker også det, men ikke når fyren har helt i seg en kasse øl.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Hei! Jeg undres på om det er noen som har erfaringer/opplevelser med sjekking på kjøpesentre (f.eks Sandvika Storsenter) - på en helt vanlig torsdags formiddag, f,eks.? Er det der voksne, gifte - men forsmådde kvinner- går for å finne seg en mann for en hyrdestund en formiddag - eller går de andre steder? Hvis noen vet. Skjer det i såfall på spisetedene. butikkene - eller???? Er litt nysgjerrig på dette... På Sandvika Storsenter er det mye sex bak hjørnene, i klesbytterommene og inne på toalettene. De forsmådd leier et rom på hotellene i nærheten.
Gjest Melchizedek Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Man kan sjekke alle steder vel kanskje borsett fra i en begravelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå