Gjest Oppmerksomhetssyk Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Er jeg rar når jeg håper at bussen skal krasje, kjøre ut, bilen bli påkjørt osv når jeg tar buss/bil? jeg håper jo ikke at jeg dør, men at jeg blir litt skada, havner på sykehus osv.. tenker at det kanskje har noe med at jeg er utsatt for omsorgsvikt av foreldre, og kjæresten jobber mye og er "sur" når han er hjemme, men vet ikke jeg.. Føler meg rar som "håper" på å havne i en ulykke..
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Jeg har alltid "drømt" om å bli syk, selv om jeg samtidig frykter det mest i hele verden. Under en fyllesamtale viste det seg at den ene venninna har det på samme måten. Så det er nok vanligere enn du tror, men svært tabu...
Virilja Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Jeg har alltid "drømt" om å bli syk, selv om jeg samtidig frykter det mest i hele verden. Under en fyllesamtale viste det seg at den ene venninna har det på samme måten. Så det er nok vanligere enn du tror, men svært tabu... *nikker*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå