Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hei! Er det noen som vet om lampemagasinet i drammen har åpent på julaften og i såfall fra når? Jeg tenkte og ta med meg kona for og la henne plukke ut en lyskrone, men vil vente så nærme julaften som mulig, for hun vet alltid hva jeg kjøper
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Julaften er på en torsdag i år. Ikke viktig, for her hvor jeg bor har alle forretninger oppe til kl 12oo. Har bodd andre steder og der har det vært samme åpningstid på julaften. Hvorfor ikke ta henne med lille julaften, så rekker dere å henge den opp uten stress Hvis dere ikke skal feire hjemme, så gjør det julaften.
Gjest Ts Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Vi skal bort julaften, så tenkte jeg skulle holde henne på pinebenken frem til julemorgen, men lille julaften kan jo være like hyggelig Vet at butikken ligger for seg selv (altså ikke på et senter) så er litt usikker på åpningstiden da det ikke sto noe på nettsiden om julaften.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå