Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hei Lurer på om noen av dere flinke husmødre kan hjelpe meg litt. En av mine unger har tydeligvis vært på badet i søvne. Ikke så flinke til å treffe toalettskålen ser jeg. Resultatet er urin på gulvet og en forferdelig stank, og jeg mener skikkelig stank! En ting er litt rart, vi spiste nemlig fiskeboller i går, og denne lukten som nå er på badet minner meg om fiskebollekraft, helt utrolig, men et faktum! Hvordan i huleste får jeg bort denne lukten? Jeg har prøvd diverse sprayer og slikt, men fortsatt sitter det litt av lukta igjen. Kan noen please fortelle meg hva jeg skal gjøre?
Belima Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Bland godt med eddik i vannet. Tar det problemet du har nå og hvis noen skulle få omgangssyke og søler, vask med eddik. Det skal "stinke" eddik av vannet ditt. Den eddiklukta forsvinner fort. Hjalp det?
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Takk for svar, skal prøve det når jeg kommer hjem, måtte på jobb, vinduet står på vidt gap for å få ut denna lukta, men har jo hørt at eddik hjelper på lukter..
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 glemte å spørre om en ting, kun eddik og vann eller noen andre vaskemidler i vannet også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå