Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg driver å dater (tror jeg) en gutt, og blitt veldig glad i han. men jeg aner ikke hvor han står og hva han mener om oss..

vi møttes for ca fire månder siden, det sa egentlig klaff første kvelden, snakket bra sammen og hadde det kjempe morsomt. har samme type humor. han sov over uten at noe skjedde, etter fire dater til skulle han være her en hel helg, først da kyssa vi første gang ( og resten skjedde også iløpet av helga ;) vi møtes jevnlig, og han kommer tilogmed bare for sove her for så stå opp tidlig neste morgen for å dra på jobb,enda han bor 2timer unna. han gjør alt en perfekt kjæreste ville gjort. sender god morgen mld så fort han våkner, sender jevnt med mld utover dagen så lenge han ikke er veldig opptatt. vi snakkes masse hver dag, han lager mat til meg, ligger å koser på meg hele tiden når vi er sammen. går å holder meg i hånda når vi går tur ute, spanderer mat på meg.

det eneste problemet er at han ikke vil bli sammen med meg.. spurte han for ca en måned siden og da sa han at han ikke var klar for noe enda men fikk se skjer i fremtiden.

han er ikke den typen som snakker lett om følelser,men han viser dem godt når han er her.

jeg er veldig beskjeden så ikke lett for meg å ta opp sånne ting,ihvertfall ikke face to face når jeg vet han ikke snakker lett om sånne ting.

spørsmålet mitt er da om dere tror han faktisk liker meg eller om han bare vil ha en å kose med? jeg er skikkelig forelska i han :hjerter: , men er ikke sånn at jeg absolutt må bli sammen med han nå, men vil bare vite hva han tenker og føler for blir bare gal av å analysere alt i hodet mitt uten å få noe respons fra han..

har blitt skikkelig glad i han også :hjerte: ,men tørr ikke si det til han. har prøvd meg på å si jeg savner han,men da fikk ejg bare tilbake ; " jasså, gjør du det? " ...

æææh holder på å bli gal her jeg sitter..

dette ble nok veldig rotete,men måtte bare ha en liten "utblåsning" :P siden jeg tror venninene mine er lei av å høre på meg klage over dette :P:roll:

:rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han er forelsket i deg, men er redd for å binde seg ved å gjøre det offisielt. Jeg hadde det også sånn med exen min, og det tok 4 måneder før jeg greide å si "jeg elsker deg".

Vil anbefale at du kjører det kuli og nyter tilværelsen sånn den er nå. Ikke legg press på han, for da jager du han bort. Ikke overanalyser alt han gjør heller. Se på hva han gjør ikke hva han skriver på meldinger....

Om du skriver "Natta <3" og får "God natt! Drøm søtt!" tilbake, ikke begynn å lure på hvorfor han ikke skrev hjerte... Personlig skriver jeg ikke hjerte, fordi jeg syns det er en jente-ting å gjøre, på samme måte som å si at noe er "søtt" - et ord jeg ikke har i mitt vokabular.

Har vært borti endel jenter som skal overanalysere mye (både kjærester og venninner), og det er rett og slett slitsomt og jager meg bort. Er det ei venninne ber jeg henne skjerpe seg. Er det ei jente jeg er interessert i eller tilogmed glad i, får jeg et dårligere inntrykk av henne om hun plutselig blir ekstremt usikker på seg selv og ikke minst meg. Da føler jeg ikke at hun stoler på meg, og den connectionen som vi engang hadde er mindre verdt.

Se på hvordan han er rundt deg når dere er sammen, og dere har kontakt hele tiden, så det er garrantert ikke noen andre inne i bildet. Slapp av og nyt forelskelsen din. Vis han gjerne at du er glad i han og etterhvert blir det naturlig for han å si høyt det han føler :)

Lykke til!

Skrevet (endret)

tusen takk for flott svar! :D

litt greit å få et sånt svar fra en gutt også :P dem jeg har snakka med har bare sagt han bruker meg for å ha noen å ha sex med, men jeg personlig hadde ikke giddi å lagt så mye i det for å få meg no. så godt er det da ikke ;p

det er det at jeg ikke er vant til at ting går så sakte.. men så har ikke de forje forholda holdt heller. det er jo deilig at ting går sakte også, men hadde bare vært godt å vite litt av hva han tenker :P

Endret av ekh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...