Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 16. september 2009 #1 Del Skrevet 16. september 2009 Det handler om en fyr jeg møtte på en fest for noen år siden. Det var tradisjonell fest. Den gangen hadde han noe på gang med ei anna som han innledet forhold med etterhvert. Jeg ble sammen med en annen jeg også. Men vi fortsatte å treffes på fester og slikt alle sammen. Nå har det seg slik at vi har blitt single begge to. Og han sa (i en beruset tilstand) at han kunne gjerne vært han andre jeg ble sammen med, hvis han fikk sjansen. Jeg bare smilte det vekk og tenkte ikke mer på utsagnet. For noen uker siden, jobbet vi sammen til stelle stand en fest og da pratet vi sammen daglig. Han sa blant annet at han syntes at det var kosleig å prate med meg selv om det ikke er mer å prate om ang. festen. En dag, kom han hjem til meg for å hjelpe meg med noe. Han sa at han ikke kunne bli lenge da han skulle noe annet, men avlyste det han skulle og ble til langt ut på kvelden. Vi tulla og tøysa på sofaen (ikke noe klining eller noe) og fikla med pcen før vi satte på en film. Filmen var hans forslag. Mens vi så på filmen strøk han meg forsiktig over armen og sånt. Det var ganske koslig! For dager siden foreslo jeg at vi kunne ta en kopp kaffe (jeg tenkte det som å takke han for det han hjalp meg med) han var med på det. Vi traff, spiste ute og så dro til han og drakk øl og prata. Vi så på film her òg, det ble veldig sent og jeg måtte sove over. Vi sov i senga, men det skjedde ikke noe særlig (jeg sa det tydelig at jeg ikke er intressert i noen som er i vennegjengen. Han har en annen mening om sånt) før på moregnen. Da kysset han meg!! Vi drev og kysse resten av dagen, hehe. OG NÅ KLARER JEG IKKE å få ham ut av hodet mitt!! Jeg sa til han at han fikk meg til å tenke på han på en annen måte enn jeg gjorde før, noe som jeg ikke vet er så lurt. Han svarte med at det ikke er sikkert det er lurt og at han ikke er klar for et nytt forhold. Jeg sa meg enig i det og at jeg ikke syns at vi skulle tenke på hverandre på den måten. Han sa at vi kunne snakke mer om det i morgen, men vi fikk aldri tid til det og jeg så ikke at det var noe mer å prate om egentlig. Jeg liker han, han er super person! Snill, omtenksom, morsom og hjelpsom! Jeg vil gjerne ha han som venn. Men jeg vet ikke hvordan gjøre det! Har noen noe forslag til hvordan jeg skal forholde meg til det faktum at jeg begynte å like han og at han vet samtidig finne få noe som venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 Tror dere rett og slett bør ta det litt kuli når det kommer til å treffe hverandre på 2-mannshånd den første tiden. Om noen måneder er dere kanskje klare for å bare være venner igjen? Hvem vet, kanskje dere er klare for å forsøke på et forhold? Dette er selvsagt mye enklere sagt enn gjort, men du bør i det minste fortelle han hvorfor du plutselig er så nølende når det kommer til å møtes på 2-mannshånd Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Del Skrevet 17. september 2009 Har noen noe forslag til hvordan jeg skal forholde meg til det faktum at jeg begynte å like han og at han vet samtidig finne få noe som venner? Dette ble litt uklart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 17. september 2009 #4 Del Skrevet 17. september 2009 Dette ble litt uklart... Det jeg prøver å si er at jeg vil ha han som venn, men er redd at han tolker som om jeg er intressert i ham på en annen måte. Jeg har jo aldri vært det før nå, men jeg det er uaktuelt at jeg tenker på han som mer enn venn. Så hvordan forholdet seg til situasjonen? Ble det noe klarere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 Tror dere rett og slett bør ta det litt kuli når det kommer til å treffe hverandre på 2-mannshånd den første tiden. Om noen måneder er dere kanskje klare for å bare være venner igjen? Hvem vet, kanskje dere er klare for å forsøke på et forhold? Dette er selvsagt mye enklere sagt enn gjort, men du bør i det minste fortelle han hvorfor du plutselig er så nølende når det kommer til å møtes på 2-mannshånd Ønsker deg lykke til Tusen takk for bra svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå