sorbet Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg har kort bob nå, men har lyst til å sette opp håret når jeg gifter meg neste sommer. Hvor langt må håret være for å få til dette tror dere: http://www.updoprincess.com/images/formal_...s_hairstyle.jpg
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Må nok være til midt på ryggen......der ved bhn går over ca.
sorbet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Huff da.. Jeg hadde håpet at det skulle gå an å få til noe lignende med skulderlangt hår.. Egentlig trives jeg veldig godt med boben min, og håret mitt vokser dessuten veldig sakte. Det går vel an å ha en pen bob med tiara i bryllupet også...? En bob som er kort bak, glatt og med volum på "kronen", samt en lett skrålugg for å ramme inn ansiktet? Bare det at det blir mer feminint med oppsatt føler jeg.. Hm..
-Englefjes- Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Jeg tror ikke det trenger å være så langt som midt på ryggen, men skulderlangt og vel så det må nok til. Oppsatsen ser lite kompakt ut, og dermed tror jeg det kan være mulig. Den vil selvfølgelig bli fyldigere med lengre hår, men det er utrolig hva frisører kan fikse til.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Nja...kanskje ett sted mellom skuldre og midt på ryggen, MEN: frisører bruker jo mye løshår. Funker kanskje her å???
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 (endret) Clip-on extensions er jo en mulighet. Selv om jeg personlig synes det er litt teit med personer som har kort hår til vanlig, plutselig skal ha masse extensions og massiv oppsats på bryllupsdagen. Man skal da fortsatt se ut som seg selv...? Endret 16. september 2009 av Grafica
sorbet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2009 (endret) Clip-on extensions er jo en mulighet. Selv om jeg personlig synes det er litt teit med personer som har kort hår til vanlig, plutselig skal ha masse extensions og massiv oppsats på bryllupsdagen. Man skal da fortsatt se ut som seg selv...? Helt enig i deg at det er et poeng at man skal se ut som seg selv. Jeg tror nok jeg kommer til å gå for en bob. Har funnet noen bilder av pene "brudebober": Bildene ligger litt nede på siden: Bob med tiara Endret 17. september 2009 av sorbet
Gjest Grafica Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Det der var jo kjempefint! Jeg er mye mer fan av "naturlig" hår enn gigantiske oppsatser med masse innviklede krøller og sånt.
roxiehart Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Jeg har også kort bob nå, og etter å ha vært hos frisøren i dag har jeg bestemt meg for ikke å begynne å spare... Går an å få til mange fine variasjoner med kort bob også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå