Gå til innhold

Stay ups

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskrifta sier; hvor får man kjøpt stay ups som er lange nok?! Jeg har funnet flere butikker der ekspeditrusa påstår at "Joda, de er til jenter helt opp til 1,80cm". Men de rekker meg til rett over kneet, og jeg er 1,71 og en halv! Så da er i så fall de lange damene korte i stikkene!

Så HVOR får man kjøpt lange nok strømper?

Videoannonse
Annonse
Gjest Helgetransemann
Skrevet

jeg kjøpte bl.a. 2 par stay-ups på nettbutikken nelly.com, og de er lange nok til meg, helt klart. Rekker meg til høyere enn midt på låret. Er 1,84.

Skrevet
Ja som overskrifta sier; hvor får man kjøpt stay ups som er lange nok?! Jeg har funnet flere butikker der ekspeditrusa påstår at "Joda, de er til jenter helt opp til 1,80cm". Men de rekker meg til rett over kneet, og jeg er 1,71 og en halv! Så da er i så fall de lange damene korte i stikkene!

Så HVOR får man kjøpt lange nok strømper?

Har du prøvd Wolford sine? Jeg er litt kraftig så jeg har str. L i mine, men d når helt opp til trusekanten omtrent..jeg er 1.67 så skulle tro de burde passe til deg og rekke deg omtrent til dit de skal rekke :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt saty ups på Lindex som er såppas høye at jeg slipper gnasår mellom lårene. Kanskje du kjøper for liten størrelse? Jeg er 172 cm høy og strømpene når noen få cm fra trusa. Jeg har aldri vært borti at strømpene bare når til rett over knærne. Sååå langle bein har du vel ikke? En liten overdrivelse?

Skrevet

Kanskje jeg ikke har skjønt hvor de hærsens strømpene skal sitte da?? Jeg må ha bukser med 86cm i innersøm for at de ikke skal bli for korte. Og jeg har kjøpt strømper i str L (som da i henhold til butikkansatt skal passe til 1,80 damer)

Men jeg vil ha strømpa lenger opp enn midt på låret!

Noterer nelly.com

Skrevet

Ååå for en fin nettbutikk!! Tusen takk! *shoppemodus*

Skrevet

Jeg er 1,82 og bruker 36 i bukselengde. Altså har jeg lange bein. :)

Har aldri hatt dette problemet, kjøpte nettopp noen tynne billige stay-ups på H&M i str M og de går langt opp på låret.

Gjest Helgetransemann
Skrevet
Ååå for en fin nettbutikk!! Tusen takk! *shoppemodus*

Tusen takk!

Hvis du bestiller de største stay-upsene der er de garantert store nok til deg.

Men jeg har lest klagetråder her angående Nelly sine størrelser ellers, på andre plagg, at de varierer mye.

Håper ikke du kommer til å slite med det da, hvis du har fått shoppefeber og kanskje bestilt masse allerede...

Da er jeg i såfall litt medskyldig.....

Skrevet

De har den genialeste størrelsesguiden på hvert plagg der, så jeg bare dro frem målebåndet jeg! :enig: De hadde til og med DE aller DØDSlekre pumpsene i str 42. *salig* Sånne finner jeg ellers ikke for mine store pailabber...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Rudolf_*
Skrevet
Jeg er 1,82 og bruker 36 i bukselengde. Altså har jeg lange bein. :)

Har aldri hatt dette problemet, kjøpte nettopp noen tynne billige stay-ups på H&M i str M og de går langt opp på låret.

Da skulle i hvertfall str. L være lange nok medmindre du har spesielt kraftige lår da. Kanskje vanlige strømper (med strømpeholder) da er enklere å få lange nok. (Synes personlig strømper som når (helt eller nesten) opp til trusekanten er mest sexy.

Skrevet
Da skulle i hvertfall str. L være lange nok medmindre du har spesielt kraftige lår da. Kanskje vanlige strømper (med strømpeholder) da er enklere å få lange nok. (Synes personlig strømper som når (helt eller nesten) opp til trusekanten er mest sexy.

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...