Eve Luna Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Kan dere anbefale sjampo og balsam for krøllet hår? Noe som tar vare på krøllene og ikke glatter dem ut? Hva bruker dere selv? Tidligere brukte jeg SP sine produkter, men jeg husker ikke lenger om hor godt jeg syntes de fungerte.
Cullen Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Redken sin shampoo og balsam for krøller er veldig fin. Selv har jeg aldri hatt så fine krøller som etter at jeg begynte med body shop sine med honning, og deres curl booster etter at det er gredd.
Eve Luna Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2009 Redken fungere ikke på min hår. Nå er det en stund siden jeg brukte Body shop sine produkter, men jeg husker at håret var så vabnskleig å gre etterpå. Selv når jeg brukte balsam.
-Englefjes- Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg liker veldig godt produktene fra Tigi Catwalks Curls Rock, men jeg har hørt delte meninger om dem.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Tigi Heavenly Hydrating Shampoo og tilhørende balsam er min nyeste favoritt. Den krøller ikke akkurat håret ekstra, men hvis du allerede har krøller så får du myke, spenstige krøller og sunt hår. Curls rock synes jeg faktisk ikke er like god som denne hvis man har krøllet hår fra før av, synes ikke den gir nok fukt. Hvis man vil ha litt ekstra krøll er det jo bare å bruke et passende stylingprodukt.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Jeg liker veldig godt produktene fra Tigi Catwalks Curls Rock, men jeg har hørt delte meninger om dem. Disse liker jeg også. Brukte tidligere Redken for krøller, men liker ikke disse lenger. Gir håret mitt nada. Ble litt nysgjerrig på den fra Bodyshop...
Quiet Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Ettersom frisøren mente at jeg burde bruke produkter for krøllet hår har jeg gjennom det siste året testet: Tigi Catwalks Curls Rock: Produktene luktet veldig sterkt (som produkter fra Tigi ofte gjør), og de ga langt fra tilstrekkelig med fukt til mitt hår. Håret var uregjerlig og nærmest som hamp etter hver vask. (I tillegg reagerte jeg allergisk på produktene.) Redken sin shampoo og balsam for krøller: Bruker disse produktene nå, men de gir langt i fra nok fukt til mitt hår. Jeg kommer ikke til å kjøpe disse produktene igjen. Men når det er sagt, så kan det jo være at mitt krøllet og stripet hår trenger langt mer, enn et sunt naturlig hår med krøller.
Gjest Raptuza Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Har brukt C-curl shampoo frå MOP, og synes den var bra. Lukta godt sitrus og er økologisk.
Sunshine Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 jeg holdt på å kjøpe Tigi i dag, men var usikker på hvem av dem jeg skulle velge. Jeg har tynt, tørt, krøllete hår og har hittil vært relativt fornøyd med Body Shops volumshampo. Jeg synes ikke den gir nok fuktighet, og honningshampoen blir for tung for de tynne hårstråene mine så derfor leter jeg etter noe nytt. Noen tips?
Ethereal Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg anbefaller IKKE Redken. Produktene gjør ingenting for krøllene mine, tynger håret og får det til å se fett og ekkelt ut. Bortkasta penger.
Sunshine Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg anbefaller IKKE Redken. Produktene gjør ingenting for krøllene mine, tynger håret og får det til å se fett og ekkelt ut. Bortkasta penger. Hva er du fornøyd med, og hvordan er håret ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå