Gjest Gjest_j19_* Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Flere enn meg som synes den filmen er genial? ^^ Jeg blir aldri lei av den
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Joda! Det er lenge siden jeg har sett den nå, da. Men jeg er veldig glad i de aller, aller fleste av Cohen-brødrenes filmer. Yndlingsfilmen blir nok Fargo (Frances McDormand er verdens kuleste helt - høygravid og tøff!), men Raising Arizona, Miller's Crossing (den husker jeg også ganske vagt), Intolerable Cruelty og Burn After Reading står også høyt på listen. Har du sett andre Cohen-filmer?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Samme gjest igjen: Jeg mener selvsagt Coen, ikke Cohen. Pinlig!
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg har sett Burn after reading og No country for old men, de er dritbra. Så jeg må se de andre Coen-filmene også. Jeg skal se Fargo snart hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Så bra at du vil se litt eldre Coen også! Jeg tror virkelig du vil like Fargo, den har litt av den samme underfundige humoren til Burn after reading. Også er den satt blant norsk-amerikanere, og det er artig å høre folk si "ja" hele tiden. Raising Arizona og Intolerable Cruelty er også blant de morsomme (deres remake av Ladykillers er vel også i denne kategorien, men den likte jeg ikke så godt), mens Millers Crossing er en mafia/gangster film. Ifølge Wikipedia kåret Times den til en av de 100 beste filmene som er laget i 2005. Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå