Gjest Gjest_Anneli_* Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Betalt 2000 kr ekstra i måneden for en dobbelt så stor leilighet og ekstra soverom? Har seg slik at vi ser på leiligheter i Strømmen området, og har funnet et par aktuelle. Selv synes jeg ingen av dem er idèelle, de er små (rundt 40 kvm) og ligger på 7500 eksludert internett, kabeltv og strøm. Selv synes jeg detter er dyrt da de ikke engang ligger i sentrum. I Løvenstad som ligger rett ved Strømmen, er det en på 9500 eksludert strøm osv. Den er på 80 kvm, super standard og med to soverom. Vi har to katter, venter barn og har en inntekt på ca 22.000 i måneden. ( Studerer) Dumt å spørre dere, men hva hadde dere gjort? Noen som feks har kjennskap til disse områdene, eller erfaringer med slike dilemmaer?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde i hvert fall gjort ALT for å slippe å bo to stykker, en baby og to katter på 40 m2. Hva har dere råd til, er vel spørsmålet. Jeg hadde ikke vært i tvil.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Dersom dere skal bo der en stund kan 40 kvm bli veldig lite. Nå synes jeg det er dyre leieprisen, men det er fordi jeg ikke har kjennskap til markedet. Har vel likevel inntrykk at dette er prisene som gjelder. Strøm var jo ikke inkludert på den største og det kan jo utgjøre en del til oppvarming av en leilighet på 80 kvm (dersom det ikke er radiatorer og varmt vann er inkludert i leien). de tvil jo også bli noe mer klesvask osv. med en baby, og man vil ha det godt og varmt så leilighetn bør jo helst være "godt isolert". Jeg bor ikke så langt unna så jeg vil vel si at det er hipp som happ om man bor på Løvenstad eller på Strømmen. Til Strømmens fordel teller jo at der ligger togstasjonen så det er et litt mer knutepunkt når det gjelder offentlig kommunikasjon dersom man trenger det.
Rosalie Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Hva med denne? http://www.finn.no/finn/realestate/object?...470071&sid=
Rosalie Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Sorry, leste ikke teksten i annonsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå