Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 hei jeg fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sjekke damer på nette, på seriøse sider som feks match.no? Jeg har jo en bra profil som beskriver litt om meg selv osv, men det ser tydeligivs ikke til å holde? Hva mer forventer dere kvinner? Hvis jeg sender en melding til en jeg er interessert i, så får jeg lissom bare et svar anngående det jeg spurte om osv, men sjeldent de viser mer interesse. Må vell ikke komme med noen "magiske" ord for å kunne få en jentes interesser på en sjekkeside? Poenget er jo å bli kjent; men det er jo ikke så lett når motparten aldri svarer på en spørrende måte(hvis jeg får noe svar i det hele tatt da) Jeg har hele tiden trodde at utseende mitt har vært bra og jeg mener at profil bilde mitt ser ganske bra ut, men nå begynner jeg seriøst å tvile? Har hent at jeg har fått blunk av jenter, men da har det vært snakk om jenter som jeg ikke finner seksuelle attraktive...noe som jeg mener er viktig for at jeg skal gidde å bli kjent med jenta;) Jeg liker ikke å sjekke damer på byen, så nette er på en måte den eneste løsningen for meg, siden jeg har veldig lite kontakt med jenter ellers i hverdagen (på jobb osv.)=(
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Er vanlig at gutter tror de ser bra ut, eller ganske bra ut. Har vel noe med det mannlige egoet å gjøre, uten at det er negativt. Men den manglende selvinnsikten mange gutter har medfører at de er lykkelig uvitende. :D Heldiggrisane.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 De fleste damer på slike nettsider får enormt mye oppmerksomhet. Spesielt kvinnene som er vakre. Desse damene har ikke tid til å skrive lange interessante svar til hver og en som sender de meldinger..man får opp til 20 meldinger hver dag. De fleste noe ala ''hei, skal vi prate? Jeg liker profilen din'' Det er ikke like spennende hver gang skjønner du.. Hva slags meldinger skriver du da? eksempel?
Cuckold Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 hei jeg fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sjekke damer på nette, på seriøse sider som feks match.no? Jeg har jo en bra profil som beskriver litt om meg selv osv, men det ser tydeligivs ikke til å holde? Hva mer forventer dere kvinner? Hvis jeg sender en melding til en jeg er interessert i, så får jeg lissom bare et svar anngående det jeg spurte om osv, men sjeldent de viser mer interesse. Må vell ikke komme med noen "magiske" ord for å kunne få en jentes interesser på en sjekkeside? Poenget er jo å bli kjent; men det er jo ikke så lett når motparten aldri svarer på en spørrende måte(hvis jeg får noe svar i det hele tatt da) Jeg har hele tiden trodde at utseende mitt har vært bra og jeg mener at profil bilde mitt ser ganske bra ut, men nå begynner jeg seriøst å tvile? Har hent at jeg har fått blunk av jenter, men da har det vært snakk om jenter som jeg ikke finner seksuelle attraktive...noe som jeg mener er viktig for at jeg skal gidde å bli kjent med jenta;) Jeg liker ikke å sjekke damer på byen, så nette er på en måte den eneste løsningen for meg, siden jeg har veldig lite kontakt med jenter ellers i hverdagen (på jobb osv.)=( Ta en titt på tråden Sukker.no - 2, 3 eller 10 menn på hver kvinne?: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435685
Gjest T S Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Er vanlig at gutter tror de ser bra ut, eller ganske bra ut. Har vel noe med det mannlige egoet å gjøre, uten at det er negativt. Men den manglende selvinnsikten mange gutter har medfører at de er lykkelig uvitende. :D Heldiggrisane. Stemmer sikkert noe av det du sier, men vet derimot at jeg en del jenter finner meg attraktiv, basert på komplimenter jeg har fått og blikk jeg stadig vekk får på byen osv=) Men kan jo hende jeg bare er veldig innbilsk. Kanskje jeg tar meg bedre ut i real life, ikke vet jeg.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Kanskje jeg tar meg bedre ut i real life, ikke vet jeg. Det gjør de fleste De aller fleste profiler og profilbilder blir for intetsigende, og de få som skiller seg ut er ofte veldig flotte og flinke til å beskrive seg selv, og mye av interessen havner nok på dem. Jeg får også komplimenter og blikk i virkeligheten, og får høre en del av de komplimentene som tildeles meg bak min rygg av folk jeg kjenner, men noen glitrende sukker-karriere ble det ikke. De guttene som interesserte meg, hadde tydelig flottere damer å konsentrere seg om, og de fleste som var interessert i meg, vekket ikke nok interesse i meg til at jeg fulgte det opp med noe mer enn høflige svar. Det skal mer til for at jeg skal finne noen seksuelt attraktiv enn det skal til for gutter flest, men i det virkelige liv er det også mye mer å gå på, som stemmen hans, hvordan han beveger seg, hvordan han ser på meg osv osv, og ikke bare harde fakta om hvordan han ser ut og hvilke interesser han SIER at han har. Rart at man ikke vasser i kjekke single gutter og jenter i fjellheimen, f.eks
Gjest t s Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Det gjør de fleste De aller fleste profiler og profilbilder blir for intetsigende, og de få som skiller seg ut er ofte veldig flotte og flinke til å beskrive seg selv, og mye av interessen havner nok på dem. Jeg får også komplimenter og blikk i virkeligheten, og får høre en del av de komplimentene som tildeles meg bak min rygg av folk jeg kjenner, men noen glitrende sukker-karriere ble det ikke. De guttene som interesserte meg, hadde tydelig flottere damer å konsentrere seg om, og de fleste som var interessert i meg, vekket ikke nok interesse i meg til at jeg fulgte det opp med noe mer enn høflige svar. Det skal mer til for at jeg skal finne noen seksuelt attraktiv enn det skal til for gutter flest, men i det virkelige liv er det også mye mer å gå på, som stemmen hans, hvordan han beveger seg, hvordan han ser på meg osv osv, og ikke bare harde fakta om hvordan han ser ut og hvilke interesser han SIER at han har. Rart at man ikke vasser i kjekke single gutter og jenter i fjellheimen, f.eks Men hvorfor være så kresen? Hvis du liker det du ser, så burde du vell gi karen en sjanse? Kan jo møtes på en cafe eller noe og se om det er noe kjemi, man må jo møte personen på ekte for å få et sikkelig inntrykk=)
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Men hvorfor være så kresen? Hvis du liker det du ser, så burde du vell gi karen en sjanse? Kan jo møtes på en cafe eller noe og se om det er noe kjemi, man må jo møte personen på ekte for å få et sikkelig inntrykk=) Jeg bodde et stykke unna Oslo, der de fleste som skriver kommer fra, og da er det fort snakk om at det tar en dag bare å treffes for en kopp kaffe. Det gidder jeg ikke hvis jeg ikke tror det er litt mer grunnlag for det. Tok turen en gang, og hadde det veldig hyggelig selv om det ikke ble helt klaff. Men gjør det ikke 50 ganger
Snill Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Skal ikke lage noe stort nummer ut av det, men jeg er selv opptatt av at folk kan uttrykke seg godt, både skriftlig og muntlig, så skrivefeil er noe jeg hadde merket meg. Grunnen til at jeg nevner det er at TS har veldig mange elementære feil, noe som jeg ikke ville satt pris på å få selv. Men så er ikke jeg TS, og ei heller er jeg jente
Gjest t s Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Skal ikke lage noe stort nummer ut av det, men jeg er selv opptatt av at folk kan uttrykke seg godt, både skriftlig og muntlig, så skrivefeil er noe jeg hadde merket meg. Grunnen til at jeg nevner det er at TS har veldig mange elementære feil, noe som jeg ikke ville satt pris på å få selv. Men så er ikke jeg TS, og ei heller er jeg jente hehe, er for det at jeg skrev denne posten ganske raskt, så ser nå selv at det ble noe feil ja Kan skrive ganske godt hvis jeg ønsker=) Prøver selvsagt å formulere meg godt på en sjekkeside
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Det er ikke barebare å møte mennesker som man treffer på slike datingsider. Det kan være farlig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå