aline Skrevet 19. september 2009 #21 Skrevet 19. september 2009 Solosex og partnersex er to forskjellige ting.Og orgasmene er forskjellige. For meg i allfall.... --- Blir aldri heeelt riktige trykket på riktig plass.... Alene foretrekker jeg å stimulere klitoris, noen ganger vaginalt i tillegg. veldig, stor forskjell på orgasmene for meg og. --- Jeg har det også litt sånn, det er godt, kan være kjempegodt med stimuli av klitoris også med partner, men sjeldent han har akkurat det trykket, akkurat der, akkurat i det tempo som jeg trenger for å komme... og det er ikke som kritikk til menn, men bare at klitoris for meg er litt vanskelig for en annen en meg selv å stimulere til orgasme. Men det er myyyyyye nytelse i det uansett, så jeg jager ham helt klart ikke vekk, så lenge han ikke prøver seg samtidig med penetrering og jeg nærmer meg orgasme, da blir han føyset vekk om han prøver seg... alene blir det nesten bare klitoris for meg og, men skal innrømme at for min del kommer det litt av latskap... blir endel kjappe når det bare er meg...
Gjest Sadistic Skrevet 19. september 2009 #22 Skrevet 19. september 2009 Yes og jeg elsker det Skal jeg derimot ha noen som helst sjanse til å Squirte må jeg stimulerer klitoris samtidig som han tar meg (det kan være tar meg med div gjenstander eller knuller vettet av meg). Men jeg kan definitivt få orgasme uten å stimulerer klitoris.
*Numi* Skrevet 19. september 2009 #23 Skrevet 19. september 2009 Men er flere her klar over hvor stort organ klitoris egentlig er? Det er en (stor) mulighet for at til og med vaginale orgasmer er klitorisorgasmer.
aline Skrevet 19. september 2009 #24 Skrevet 19. september 2009 Men er flere her klar over hvor stort organ klitoris egentlig er? Det er en (stor) mulighet for at til og med vaginale orgasmer er klitorisorgasmer. jada, og det kan godt hende vaginalorgasmer også kommer av klitoris-stimulering, men da uten stimulering av den ytre delen av klitoris. Så jeg skal ikke si at jeg ikke får orgasme av klitorisstimuli, men jeg kan fint få orgasme uten også, og det kjennes veldig forskjellig ut å få en orgasme ved stimulering av ytre klitoris og orgasme ved kun stimulering inne i vagina. Det korrekte vil da bli å si at jeg på egenhånd stort sett tar ytre-klitoris-stimuli, mens når jeg er med kjæresten, så kommer jeg lettest om han fokuserer på penetrering uten stimulering av ytre klitoris.
Gjest Grafica Skrevet 19. september 2009 #25 Skrevet 19. september 2009 Trenger ingen klitoris stimulans for å blir tilfredstilt. Men ved "tlfredstilt" mener jeg ikke orgasme. Det har jeg aldri hatt. Samme her. Mangler det forresten noen poster i denne tråden? Jeg blir litt forvirret av nederste halvdelen av første sida :klø:
Gjest Blush Skrevet 19. september 2009 #26 Skrevet 19. september 2009 Jeg har hatt en vaginalorgasme i hele mitt liv, det er sikkert 8 år siden og var den mest intense orgasmen jeg har opplevd. Begynte nesten å gråte, det var så bra Men jeg trenger ikke orgasme for å bli tilfredsstilt da, så kan fint bli fornøyd kun av samleie ja.
FangeLiv Skrevet 20. september 2009 #27 Skrevet 20. september 2009 Nei. Det er godt, for all del, men jeg får ikke orgasme uten å stimulere klitoris, er ikke i nærheten en gang. Samme her. Har vært i nærheten av det de kaller vaginalorgasme noen få ganger da (tror jeg hvertfall), veldig veldig godt, men så blir jeg enten veldig kvalm eller begynner å grine. Rare greier.
Gjest Gjest_Astrid_* Skrevet 21. september 2009 #29 Skrevet 21. september 2009 det lurer jeg på..... Ja, dere menn må bli mer rå og bange opp etter veggen, stående bakfra osv. Dere er så pinglat!
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 21. september 2009 #30 Skrevet 21. september 2009 Har orgasme® hver gang jeg har samleie+hver gang jeg onanerer (26 år med erfaring;). Aldri hatt noe annet enn klitoris-orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå