Hinata Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg blir det ja, ofte mer enn med klitorisstimulans med en ny partner.. Klitorisen min har fått prinsesseoppvartning fra meg, og har litt vanskeligheter å tilpasse seg til stimulansen fra en partner
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Nei. Det er godt, for all del, men jeg får ikke orgasme uten å stimulere klitoris, er ikke i nærheten en gang.
Gjest Iah Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Nei. Det er godt, for all del, men jeg får ikke orgasme uten å stimulere klitoris, er ikke i nærheten en gang. Signerer.
Gjest Utlogget *fnis* Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Med partner kommer jeg vaginalt nesten hver gang. Men klitoris må i tilfelle stimuleres med vibrator for at jeg skal få orgasme. Fingeren, tung etc er selvsagt deilig, men må altså ha en form for vibrator for å komme "ikke-vaginalt"...
Gjest Gjest_Helene Harefrøken_* Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Trenger ingen klitoris stimulans for å blir tilfredstilt. Men ved "tlfredstilt" mener jeg ikke orgasme. Det har jeg aldri hatt.
aline Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Jeg blir det ja, ofte mer enn med klitorisstimulans med en ny partner.. Klitorisen min har fått prinsesseoppvartning fra meg, og har litt vanskeligheter å tilpasse seg til stimulansen fra en partner Helt klart ja, og som Hinata sier, faktisk mer! Min klitoris har vel også fått litt "spesialbehandling", så selv om det er deilig og godt når kjæresten stimulerer der, kommer jeg så godt som aldri av det. Vaginalt og g-punkt derimot, kan gjerne komme flere ganger, men begynner han å prøve seg på klitoris samtidig da.. blir han faktisk dyttet vekk, funker ikke for meg å komme vaginalt om han OGSÅ skal stimulere klitoris.... fokus!
Gjest redstar Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Jeg får orgasme i hytt å pine:p *thihi* Har verdens beste partner som tilfredstiller meg med alt slags mulig, og alle stillinger er megasuperdupergode I misjonær kan jeg komme,men da er magen hans ganske ganske tett intill meg slik at klitoris blir litt stimulert da, da kommer jeg:) Når jeg er på toppen(mn da blir jeg også litt stimulert av magemusklene hans) da kommer jeg... Ja nei jeg vet ikke, jeg trenger ikke mye kos på klitoris før jeg kommer, det hele handler om helheten hos meg:) Har funnet ut nye "punkter" og nye steder som jeg ikke viste om at jeg hadde en gang.. (høres kansje litt rart ut) men min partner vet iallefall hva jeg liker;)
*Numi* Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 Tja, jeg trenger ikke alltid orgasme for å bli tilfredsstilt, for noen ganger er følelsen av selve samleiet nok i seg selv. Men for å få orgasme må klitoris helst bli direkte eller indirekte stimulert. For min del.
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Men for å få orgasme må klitoris helst bli direkte eller indirekte stimulert. For min del. Og dette gjelder nok en større andel av damene her enn de tørr å innrømme.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 Tja, jeg trenger ikke alltid orgasme for å bli tilfredsstilt, for noen ganger er følelsen av selve samleiet nok i seg selv. Men for å få orgasme må klitoris helst bli direkte eller indirekte stimulert. For min del. For min del er det slik at jeg ikke får orgasme før mannen trenger inn i meg. Kjempekåt og kjæresten og jeg prøver alt. Men når jeg er heltent går han inn i meg. Da er klitoris på det største, han er heltent og når ha trenger inn i meg da, går det som fasan. Han får orgasme samtidig og det er bare skjønt. heter indre vaginaorgasme. Heldig som får det.
*Numi* Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 For min del er det slik at jeg ikke får orgasme før mannen trenger inn i meg. Kjempekåt og kjæresten og jeg prøver alt. Men når jeg er heltent går han inn i meg. Da er klitoris på det største, han er heltent og når ha trenger inn i meg da, går det som fasan. Han får orgasme samtidig og det er bare skjønt. heter indre vaginaorgasme. Heldig som får det. Fint for deg.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Fint for deg. Ja, det er bra. Men jeg fikk kanskje ikke frem det jeg skulle. Nytter ikke for meg med stimuli uten det jeg fortalte. Ville så gjerne at han skulle oppleve at jeg får ogasme uten pinetrering. Vært godt for meg også å vise han. Redd han ikke føler seg tilfreds uten det
aline Skrevet 18. september 2009 #16 Skrevet 18. september 2009 Og dette gjelder nok en større andel av damene her enn de tørr å innrømme. hvorfor skulle vi lyve på oss vaginale orgasmer på kg????
Gjest YY Skrevet 18. september 2009 #17 Skrevet 18. september 2009 Jeg kommer ikke uten at klitoris blir stimulert.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #18 Skrevet 19. september 2009 det lurer jeg på..... Ja, selvsagt. Dessuten: Menn bommer og klarer ikke å berører det området der på en "riktig" måte uansett, så best å skyve de unna.
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2009 #19 Skrevet 19. september 2009 Ja, selvsagt. Dessuten: Menn bommer og klarer ikke å berører det området der på en "riktig" måte uansett, så best å skyve de unna. E- punktene når jeg ligger alene og når jeg er opphisset av en gutt, er ikke de samme. Slik hos meg. Synes det varierer hvem jeg har i sengen
Wildy Skrevet 19. september 2009 #20 Skrevet 19. september 2009 Solosex og partnersex er to forskjellige ting.Og orgasmene er forskjellige. For meg i allfall.... Med partner kan jeg komme ved penetrering, og det alene. Ikke allltid, men de fleste av gangene. Noen ganger må jeg "hjelpe" til ved å stimulere klitoris. Men kan også komme av kun klitoris-stimulering, men da som regel ved oralsex, ikke fingrig. Blir aldri heeelt riktige trykket på riktig plass.... Alene foretrekker jeg å stimulere klitoris, noen ganger vaginalt i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå