Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du flyttet sammen med kjæresten din? Enten leide eller kjøpte. Min livssituasjon er slik at jeg bor hjemme hos faren min for tiden. Eller dvs, jeg har alle tingene mine der, men er mest hos kjæresten min. Vi har vært sammen i 4 mnd. nå. Det har vært litt småsnakk om å flytte sammen, men vi har aldri hatt den helt seriøse samtalen. Saken er den, at jeg er litt redd for å flytte sammen med ham, da jeg tidligere i år hadde et litt dramatisk brudd med min daværende samboer. Frykter at noe lignende skal skje igjen da, kan man si. Kjæresten har ikke bodd lengre enn et drøyt halvår der hvor han bor nå, i et kollektiv sammen med tre kompiser. Jeg føler meg som en nomade. Bærer rundt på en bag, og er smålei av å ikke ha noe ordentlig privatliv. Vasker klær hos pappa. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke så lyst til å flytte et sted for meg selv heller, bare for kanskje å måtte flytte igjen (med kjæresten) noen mnd. senere. Flytting er et ork uten like..

Måtte bare lufte tankene litt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slem_Pike
Skrevet

Tja... Meg og sambo rota litt i 2-3 mnd før vi blei sammen rundt september mnd, og eg flytta inn hos han i begynnelsen av august året etter (eller så var det slutten av juli). Så.... Var vel over 1 år fra vi begynte rote, men litt under 1 år fra vi blei sammen. Hadde flytta inn før om han hadde spurt meg, om foreldrene mine lot meg og om eg var litt eldre (17 når eg flytta inn :gjeiper:).

Syns man bør vente mellom 7 mnd til 1 år minst, for å være sikker på at forholdet er sterkt og bra og ikkje vil ryke når man bor sammen og er med hverandre heeeeile tida. For eg kan ikkje tenke meg det er noe gøy å flytte sammen også ryker forholdet så man må flytte ut igjen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg syns det er for tidlig å flytte sammen etter så kort tid som kjærester. Og når du i tillegg er i tvil, bør du hvert fall vente. Selv om det er et ork å flytte, så ville jeg nok funnet meg et sted for meg selv, hvis jeg var deg.

Det er da flott å være kjærester uten å bo sammen også :)

Skrevet

Samboeren min og jeg flyttet sammen etter bare 4 mnd. Mye fordi vi begge skulle flytte til samme by pga. studier. Det har gått kjempe fint.

Vi tenkte litt sånn at funker det ikke nå, så funker det ikke om 2 år heller. Da var det like greit å bare finne det ut med en gang...

Skrevet

Jeg og min har vært sammen 4 måneder. Jeg bodde hjemme da jeg møtte ham, mens han hadde egen leilighet. Jeg har så å si bodd der siden vi ble sammen, men har fortsatt adressa mi hjemme hos far!

De fleste klærne mine jeg bruker er hos kjæresten min nå.

Vil jo si at jeg bor der, men jeg føler ikke at vi bor sammen før den dagen jeg har adresse der og kanskje også kjøper meg inn eller flytter en annen plass sammen. Til da har jeg foreslått at jeg betaler husleia hans! Skulle nå bare mangle:)

Det er tidlig, men funker det bra så syns jeg det bare er å kjøre på!

Skrevet
Samboeren min og jeg flyttet sammen etter bare 4 mnd. Mye fordi vi begge skulle flytte til samme by pga. studier. Det har gått kjempe fint.

Vi tenkte litt sånn at funker det ikke nå, så funker det ikke om 2 år heller. Da var det like greit å bare finne det ut med en gang...

Den likte jeg :) Jeg har aldri vært så forelska og glad i noen før, så jeg tviler jo EGENTLIG ikke på at det går bra. Bare skummelt å skulle hoppe i det på nytt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...