Gjest Gjest_inga_* Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg skal snart på 90-tallsfest. Hva har man på seg? Hva er typisk 90-talls?
Sandie Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg skal snart på 90-tallsfest. Hva har man på seg? Hva er typisk 90-talls? Noe jeg forbinder med 90-tallet er ihvertfall grunge-stilen med mye militærgrønt, sort og grått,store rutete flanellskskjorter,armyboots og batikkfargede gensere. Og en av motvektene til grungetrenden var vel "Spice-girls stilen" med neonfargede miniskjørt og korte topper som viste fram magen og høye go-go boots med tykk 60-tallshæl, + masse iøyenfallende plasttilbehør (smykker, ringer, belter,hårpynt)
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Buffalosko og Miss Sixty-bukser anno 97-98
CeeCee Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Se gamle episoder av Venner for livet, så vet du hva du kan ha på deg og hvordan sveisen skal være!
Virvel Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Litt store, baggy collegegensere, aller helst Adidas eller Fruit of the Loom. (På slutten av 90-tallet krympet genserne for jentenes del, da skulle de helst se for små ut, magen måtte jo synes! ) Sefabukser eller hva de nå het... Sånne "jazzbukser" som ser ut som treningstights med litt sleng i bena. Herlig. Håret: Midtskill, hestehale, og en lokk ned på hver side av pannen. Lag gjerne en stripe eller to med hårmascara hvis det fortsatt er å oppdrive... (Jeg så noen på Nille (?) i fjor en gang, de så faktisk ut som de hadde ligget der siden 97 omtrent.) Backstreet Boys- eller Hanson-t-skjorte må jo også være en sikker vinner!
Gjest ts Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Å gud, hestehaler med en lokk ned på hver side, helt grusomt var det!! Vet dere hvor jeg kan få tak i t-skjorte med bilde av et 90talls-band?
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 -Lys grønn eller gul drakt; jakke med korte ermer og cityshorts, med blondebody innenfor. -En annen slager blandt jenter vi helst ikke ser igjen; stor, bomsete olabukse, hvit pologenser og røykejakke. -Storrutet flanellskjorte, hvit pologenser og tights. Ugh!
Plym Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 3/4 lang brun slitt skinnjakke med puffermer. *grøss*
Gjest ts Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Var olajakker in på 90-tallet? Og hvordan sko hadde man? Helst noe med heler (er så lav jeg!)
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Og hvordan sko hadde man? Helst noe med heler (er så lav jeg!) Sånne. Seriøst!
pittie Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Åja, platå sko må man ha! Og håret. Midtskill, del det på midten hele veien bak så du har utgangspunktet til å lage musefletter. Deretter ta hver side og lag en "ball" av håret bak på hodet. Deretter hårgele for å lage spikes av det håret som tyter ut. Eller bare en stor hårete knute. Og såklart en lokk på hver side av ansiktet. Litt inspirasjon http://www.supermusic.sk/obrazky/6385_Spic...ls-spice012.jpg
spinnvil Skrevet 20. september 2009 #12 Skrevet 20. september 2009 Sånne. Seriøst! En liten avsporing bare... Seriøst vanskelig å kjøre bil med sånne. Av en som tok kjøretimer da disse var in, det ble hektisk leting etter joggesko blant gymtøy til resten av klassevenninnene dersom man hadde glemt å ta med et par selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå