Gå til innhold

jkdress.com

Gjest Gjest_Brura_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Brura_*
Skrevet

Jeg ser etter brudekjole på nettet, og er inne på jkdress.com.

Det jeg lurer på, er om det kan stemme at kjolene koster rundt 140 dollar? Er ikke dette fryktelig BILLIG??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er fryktelig billig, fordi de lages i Kina :)

Skrevet

De er veldig billige, men ta også med i betraktningen at du må i hvert fall betale frakt og toll på kjolen også :)

Skrevet (endret)
De er veldig billige, men ta også med i betraktningen at du må i hvert fall betale frakt og toll på kjolen også :)

Var kjempefornøyd med kjolen og veldig god service :jepp:

lykke til

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Tusen takk for svar! Nå ble jeg glad :)

Var redd jeg var helt dum et øyeblikk her

Skrevet (endret)

Og jeg betalte bare 1900,- for en spesialsydd kjole, inkl. gebyr og frakt!

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Hvordan passet kjolen? Må man ta mål slik man vil kjolen skal passe, eller måler du kroppen? (Legger man til ekstra cm rundt armene for eksempel, eller et par ekstra cm for at snøringen i ryggen skal synes?)

Skrevet
Hvordan passet kjolen? Må man ta mål slik man vil kjolen skal passe, eller måler du kroppen? (Legger man til ekstra cm rundt armene for eksempel, eller et par ekstra cm for at snøringen i ryggen skal synes?)

Mål kroppen, ikke kjolen. Dette kan de og de trenger dine mål for å få kjolen til å passe til deg, det er ikke du som skal passe til kjolen. De har et veldig oversiktelig måleskjema med alt du kan tenke deg. Min kjole var helt grei, bortsett fra at de har vært litt gnien over bysten. Jeg målte meg nøyaktig, men kanskje litt stramt. Snøringen vises godt i ryggen.

Hvis du vil ha ekstra vide ermer, kan du kanskje legge til noen cm, men det kan ødelegge proporsjonene til resten av ermet, f.eks skuldrene. De har holdt på såpass lenge og har nok sydd så mange kjoler, så da er det bedre å si at du vil ha videre ermer.

Om du legger til ekstra cm på ryggen, må du snøre mer sammen og da vil IKKE snøringen vises. Da er det bedre å være litt knepen når du måler.

Men husk at om du "jukser" med målene, vil du gi dem et unøyaktig bilde av kroppen din, og da kan det hende forholdene mellom de ulike delene blir feil. Anbefaler deg å måle nøyaktig, og heller litt mindre enn litt mer. Husk å bruke en god bh når du måler, og helst det undertøyet du skal bruke. Du blir annerledes om du f.eks bruker korsett, torsolett eller hold-instrømpe.

Skrevet

Ja det var forsåvidt det jeg hadde tenkt, men fikk tips av en annen som har handlet der om at man må måle slik kjolen skal sitte (hun hadde måtte gjøre det).

Men da håper jeg bare hun var uheldig og måler slik du sier :)

Skrevet
Ja det var forsåvidt det jeg hadde tenkt, men fikk tips av en annen som har handlet der om at man må måle slik kjolen skal sitte (hun hadde måtte gjøre det).

Men da håper jeg bare hun var uheldig og måler slik du sier :)

Man må selvfølgelig ta hensyn til hvordan kjolen skal være. Jeg har med høyt liv og veldig spesiell og skulle ønske jeg var mer nøyaktig med skuldermålene. Men som jeg sa, hvis du legger til og trekker fra cm fordi du vil ha kjolen slik og slik, kan det hende de legger til og trekker fra rundt også, for å få proporsjonene rett. Da er det bedre at du sier fra at du har målt deg selv, men gjerne vil ha litt mer her og litt mindre der.

Et godt tips er å få hjelp, gjerne av noen som har litt erfaring. Gjør man det selv bøyer man gjerne på plasser og får unøyaktige mål. Mål gjerne flere ganger og se om det blir likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...