Gå til innhold

Hvor mye betaler du for å klippe tuppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Og nå skal jeg til en ny frisør. Vet liksom ikke hvor mye jeg kan forvente å betale siden jeg har hatt samme frisør i årevis. Hun jeg klippet meg hos før var ikke spesielt dyr.

Så, da lurer jeg litt på.. Hvor mye kan jeg forvente meg om jeg KUN skal klippe det slitte/tuppene? Ikke vask eller noe annet.

Kom med mange svar så kan jeg lage et gjennomsnitt :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sånn som stort sett bare klipper tuppene, tar ca. 10-15 min. Jeg har vært hos 4-5 forskjellige frisører de siste årene og det er kun ett sted jeg har betalt "vanlig" dameklipp-pris, dvs. ca 4-500,-. De andre stedene har de tatt barneklipp-pris, ca 2-300,-.

Gjest Sandbekken
Skrevet

300 for tupper

80 for stussing av pannelugg.. :)

Skrevet

Jeg betaler 350,- for klipp.

Da styler hun ofte håret mitt etterpå med rattetang også, men tar ikke noe ekstra for det ;)

Skrevet

Oj.. Skjønner at hun jeg går til er dyr.. Men jeg er så fornøyd at det er verdt de ekstra hundre kronene :)

Skrevet

Jeg betaler 400 kr for klipping av tupper. Det hele tar mellom 5-10 minutter, så dette synes jeg er vannvittig dyrt.

Skrevet

Da var jeg klippet! :) Endte med å betale 350.

For klipp av tupper, vask og styling! :duskedame:

-Det- synes jeg var rimelig. Var ordentlig klipt også.

Egentlig var prisen 445,- for dameklipp, men siden hun klippet så lite (bare tuppene/det slitte) så fikk jeg det for 350! :)

Fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...