Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Gutten min er ikke unormalt liten tror jeg, men han er veldig "bøyelig", og han blir heller ikke veldig hard gjennom hele samleiet. Det virker som det kommer og går litt. Han er veldig fornøyd og har utrolig god kontroll - kan komme på ett minutt eller etter en time etter som han vil, og har virkelig lange orgasmer blir nesten litt misunnelig, hehe. Jeg prøver å huske knipeøvelser for å hjelpe litt, siden jeg ikke har vært så flink til det før og sikkert kan bli litt trangere også, men jeg tror ikke jeg får knipt så mye at jeg oppveier hele forskjellen. Hvis jeg sitter oppå han og har holdt på en stund så blir det ganske vått også, og i den stillingen kjenner jeg ham til slutt nesten ikke. Er det noen stillinger, triks eller øvelser som kan hjelpe til å få følelsen av å bli "fylt opp" litt mer, og få litt mer friksjon? Jeg må innrømme jeg savner den følelsen, selv om alt annet er deilig med han, og dette er ikke noe jeg vil si til han, selvfølgelig.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Gutten min er ikke unormalt liten tror jeg, men han er veldig "bøyelig", og han blir heller ikke veldig hard gjennom hele samleiet. Det virker som det kommer og går litt. Han er veldig fornøyd og har utrolig god kontroll - kan komme på ett minutt eller etter en time etter som han vil, og har virkelig lange orgasmer blir nesten litt misunnelig, hehe. Jeg prøver å huske knipeøvelser for å hjelpe litt, siden jeg ikke har vært så flink til det før og sikkert kan bli litt trangere også, men jeg tror ikke jeg får knipt så mye at jeg oppveier hele forskjellen. Hvis jeg sitter oppå han og har holdt på en stund så blir det ganske vått også, og i den stillingen kjenner jeg ham til slutt nesten ikke. Er det noen stillinger, triks eller øvelser som kan hjelpe til å få følelsen av å bli "fylt opp" litt mer, og få litt mer friksjon? Jeg må innrømme jeg savner den følelsen, selv om alt annet er deilig med han, og dette er ikke noe jeg vil si til han, selvfølgelig. Meld dere på sexkurs som par, så lærer dere alt dette! Du kan google sexkurs og se om du finner et i ditt område. Vi lærte alt om det der på det flotte kurset vi var på, og det ordnet seg veldig raskt for oss
Barskstudent21 Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Meld dere på sexkurs som par, så lærer dere alt dette! Du kan google sexkurs og se om du finner et i ditt område. Vi lærte alt om det der på det flotte kurset vi var på, og det ordnet seg veldig raskt for oss Du finner også endel tips om du søker på nettet. Et annet problem kan være at han rett og slett sliter med å holde ereksjonen? Mange gutter/menn sliter med dette og grunnene kan være mange. Ellers vil jeg anbefale dere å prøve dere frem selv... Ingenting bedre enn det! :D Bytt stilling ofte, prøv nye ting, og ha det gøy i prosessen! En favoritt jeg har er når jenta legger seg på siden og har det nederste beinet rett ned og det andre rett frem. Dette er en stilling jeg har oppdaget selv, og det gjør det kanskje ikke så lett for henne å stimulere seg selv, men det gjør det trangt og lett for meg å jukke fra knestående. Kommer også ganske dypt med denne stillingen, og jeg kan ta henne på puppene med ene hånda om jeg ønsker. Du kan vel også prøve analsex og se om det er noe for dere, men gjør leksa di først og ta forhåndsregler sånn at det blir en knirkefri opplevelse Har forresten også opplevd at jenta kan bli FOR våt (ironisk egentlig), og det hjelper faktisk å ha en håndduk ved senga og tørke seg underveis. En gang eller 2 iløpet av en time holder i massevis Bare pass på så du ikke tørker alt da, så det blir tørt! Men først og fremst: Prøv nye stillinger og finn ut hva som er bra for dere begge! Også bør du fortsette å trene på å stramme skjedemusklaturen. Utrolig deilig når jenta sitter oppå og ikke gjør noe annet enn å bruke musklaturen. Om dette er en du er sammen med kan du vel bare si det rett ut at du gjerne vil trene opp musklaturen og vil trene med han inni deg mens du sitter oppå?
Gjest TS Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Takk for svar Jeg tror ikke han har problemer med å holde på ereksjonen, for han har stålkontroll underveis på når han kan komme og så videre. Eller kan menn få en lang orgasme hvis dere ikke har ordentlig ereksjon? Jeg vet kanskje ikke nok om menns anatomi Det er iallefall ikke noe problem med "prestasjonen" hvis jeg skal si det på den måten, han er "med" hele veien og kan velge når han skal komme, men jeg har merket at det varierer underveis i samleiet hvor hard han er, til og med når jeg suger han, det er ikke sånn at han blir hard, og så hardere og hardere underveis og så kommer til slutt. Det er mer at det varierer hele veien, og så blir han mest hard rett før han kommer. Jeg har ikke vært borti akkurat det før må jeg innrømme. Jeg skal selvfølgelig fortsette å knipe uansett, og jeg håper det vil hjelpe mer med tiden, for jeg savner følelsen av å bli tatt ordentlig Det har aldri vært et problem i tidligere forhold, så jeg tror ikke jeg er unormalt vid eller at de andre har vært unormalt store Tørke underveis var et godt tips Vi bytter stillinger og koser oss ellers. Kurs er kanskje en idé. Jeg vil bare unngå å såre han, ønsker ikke at han skal føle seg utilstrekkelig hvis jeg skal forklare.
Gjest Iah Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Det er ikke alle menn som blir knallharde, her er det store variasjoner.
Gjest TS Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 En eks av meg var veldig stor, og kjempehard. Det var ikke godt i det hele tatt, det var ikke behagelig med mindre jeg stod helt stille og han gled ut og inn bakfra (det var til gjengjeld veldig deilig da :sjenert), men jeg kunne ikke bevege meg noe særlig, bøye meg eller noe, for da gjorde det bare vondt, og sitte oppå var nesten utelukket for han kom for dypt. Det er ikke noe mål at han skal være steinhard eller veldig stor, men jeg er overrasket over at det varierer såpass underveis i akten og at han kan virke ganske hard innerst og litt mindre hard ytterst, samtidig som at han er ganske bøyelig. Det er store fordeler når jeg suger han da det er mye lettere og bedre å suge når man ikke blir helt kvalt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå