Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innstalert mobilt bredbånd på maskinen.

Nå taster jeg pinkoden,men får ikke "koblet til",der det sår koble til erhvit liksom og er ikke til å klikke på!

Prøvde å låne en anna sitt mobile bredbånd og det viket på hennes maskin men ikke på min.

Hva kan være feil?

Har ikke prøvd avinstallasjon enda....

og innstaller inn igjen.

Noen tips Takk????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket operativsystem har du? Har du dedikert modem, eller kobler du opp gjennom mobiltelefonen?

Skrevet

kobler ikke opp gjennom¨mobilen, har en sånn jeg putter inn i usb`n

Skrevet

Hvilket operativsystem du har er sannsynligvis den viktigste enkeltopplysningen du kan komme med i denne saken. Stor forskjell på XP, Vista, OS X Snow Leopard og OS X eldre enn Snow Leopard. Regner ikke med at du kjører Linux, men si fra hvis du gjør det.

Skrevet (endret)

Vil bare tipse om:

Hvis det er et helt nytt modem (det som er pakket i full plastikk og ikke i et tykt dvd cover) så er det noen av de som ble sendt ut til butikkene der filen med installasjons filen ikke virker...

Så da må du laste ned driverne som ligger på telenor sin side... Selv om det er litt merkelig at det virket på en annen sin maskin... Men hvis dere har forskjellig OS så kand et være grunnen...

Vet at det har vært problem med blant annet xp og filen som ligger på modemet...

Endret av Aftensol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...