Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Har disse ordene noe betydning? Jeg sendte en sms til en jeg har flørtet med en stund, hvor jeg beskrev ganske intime detaljer om hva jeg liker i senga. Han liker å høre dette, det har han bekreftet selv. Så skreiv jeg en ganske grov melding til ham, hvor jeg også inkluderte ham i fantasien. Og så fikk jeg til svar: Du gjør meg sjakkmatt. Hva mente han med dette? Positivt eller negativt?
Hinata Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Positivt absolutt.. Sånn som jeg ser det så mener han at han "blir satt ut av spill", at det nesten blir for mye av det gose
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Positivt absolutt.. Sånn som jeg ser det så mener han at han "blir satt ut av spill", at det nesten blir for mye av det gose Oj.. men det er jo veldig bra Da bør jeg kanskje spille litt kostbar, få ham til å lengte ennå mer etter meg. Han pleier å bli frustrert når jeg overser ham, når han ser at jeg ikke bryr meg. Ei venninne jobbet sammen med ham for ikke lenge siden, og da ba jeg henne sjekke sånn tilfeldig. Jeg sendte ham en melding og hun satt et stykke unna. Jo da, han fikk meldingen hvor jeg skreiv at jeg trodde det var best at vi ikke hadde noe med hverandre å gjøre. Dette var en periode vi hadde en litt anstrengt tone mellom oss. Og da han fikk meldingen, fortalte hun meg at han hadde sukket. Så tydeligvis føler han noe. Han liker av en eller annen merkelig grunn å høre hver minste skitne detalj om meg, og når jeg på en måte tirrer ham med å si at jeg skal hviske det i øret hans heller, blir han veldig utålmodig, han vil vite det med en gang, hehe Møter ham i neste uke, vi har ennå ikke hatt sex, men har en følelse av at det kommer til å skje snart. Og jeg VET at han er flink i senga, i hvert fall etter som han har skrevet tilbake til meg på sms. Så dette kan jo bli spennende.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Jo da, han fikk meldingen hvor jeg skreiv at jeg trodde det var best at vi ikke hadde noe med hverandre å gjøre. Dette var en periode vi hadde en litt anstrengt tone mellom oss. Og da han fikk meldingen, fortalte hun meg at han hadde sukket. Så tydeligvis føler han noe. Mulig han sukket fordi han synes du er en slitsom drama queen, og at det er mye han må holde ut for å fortsette å bli pirret. Det er helt vanlig å like å snakke om/høre om sex, det krever ikke spesielle følelser. Men lykke til
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Mulig han sukket fordi han synes du er en slitsom drama queen, og at det er mye han må holde ut for å fortsette å bli pirret. Det er helt vanlig å like å snakke om/høre om sex, det krever ikke spesielle følelser. Men lykke til Det var dine ord, ikke mine Jeg er så langt fra drama queen som man kan komme. Hater intriger og diskusjoner, og han vet selv at jeg ikke er ei dame som går rundt og kødder med folk. Vi har kjent hverandre i årevis, og hadde han syntes jeg var slitsom, hadde han tatt avstand fra meg. Men det gjør han ikke. Kommer snikende innpå meg for å ta på meg, stryke på meg osv. Besides.. vi er godt voksne begge to, er ganske stor aldersforskjell mellom oss, men likevel. Vi trives i hverandres selskap
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Det var dine ord, ikke mine Jeg er så langt fra drama queen som man kan komme. Hater intriger og diskusjoner, og han vet selv at jeg ikke er ei dame som går rundt og kødder med folk. Vi har kjent hverandre i årevis, og hadde han syntes jeg var slitsom, hadde han tatt avstand fra meg. Men det gjør han ikke. Kommer snikende innpå meg for å ta på meg, stryke på meg osv. Besides.. vi er godt voksne begge to, er ganske stor aldersforskjell mellom oss, men likevel. Vi trives i hverandres selskap Når du bruker venninnene dine til å følge med på ham når han mottar meldinger fra deg, er du over dramagrensen.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Når du bruker venninnene dine til å følge med på ham når han mottar meldinger fra deg, er du over dramagrensen. Tipper du er samme person som i sted... Det var et engangstilfelle, og det var mest ment som en spøk den meldingen jeg skrev til ham. Men sånne spøker skjønner vel ikke du.. Du har helt sikkert ikke gjort sånne ting før selv, bare sitt på din høye hest du Sånne som deg velger jeg å overse.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Nå høres du faktisk ut som en drama queen da - du får benekte det alt du vil, men det er inntrykket mitt etter å ha lest innleggene dine.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Tipper du er samme person som i sted... Det var et engangstilfelle, og det var mest ment som en spøk den meldingen jeg skrev til ham. Men sånne spøker skjønner vel ikke du.. Du har helt sikkert ikke gjort sånne ting før selv, bare sitt på din høye hest du Sånne som deg velger jeg å overse. Korrekt, alle tre. Å skrive at man vil kutte noen ut av livet sitt MEST MENT SOM SPØK, som da impliserer at det er delvis på alvor, er fortsatt drama i min bok. Sånne som meg, hva er det?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Herregud.. dummeste jeg har hørt på lenge. Å få venninen til å sjekke hvordan han reagerte når du skreiv at det var best å ikke ha så mye kontakt! Og det var ment på spøk??? Jeeezes..
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Du høres forstyrret ut. Please avslutt kontakten med han, kan ikke tenke meg at han har godt av å ha kontakt med deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå