Gjest redstar Skrevet 16. september 2009 #1 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er veldig fan av smågaver, diktbøker og "personligegaver" men har ingen aning på hva jeg skal gi samboer min som jeg elsker mer enn noe annet, han har virkelig vært min prins og jeg er verdens lykkeligste jente <3 Hehe:) Vet det finnes: Takk for at du er til, venninebøker o.l. der du også skrive rnoe personlig/krysser ut det som passer.... Noen som vet om noen bra bøker eller noe som er kjekke å gi sin samboer? Er kansje en litt "jentente" gave som kvinner setter mest pris på men vet han kommer til å like det for han liker veldig godt å få brevene mine, selvlaga kort( ja så flink jeg er:p ) hehe... Elsker sånn dill&dall, klipp,lim&skriv ting.. Noen som har noen gode tips om gavebøker, bok eller noe som er fint og gi til sin kjære mann?=) Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Del Skrevet 16. september 2009 Hva med å lage en liten bok selv siden dere liker selvlagde ting begge to? I boka kan du skrive grunnene til at du elsker ham, sitater og dikt (det finner du på nett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. september 2009 #3 Del Skrevet 16. september 2009 jeg kjøpte en slik bok i januar til mine venner, for dem til å skrive i til meg. Har planer om å lese den når det virker som livet smuldrer bort... Boken er alltid med meg. Og min familie og venner og kollega'r har skrevet i den... http://images.google.no/images?hl=no&s...mp;aq=f&oq= Kanskje jeg skal lage en slik til sambo. Samle ting som er av viktighet for meg i forhold til han... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Del Skrevet 16. september 2009 Hva med å kjøpe et pent fotoalbum? Så kan du/dere lime inn et par bilder inni mellom fra ting dere har gjort (alt fra kosekvelder til spaserturer til fester og ferier osv.). Trenger ikke være mange bilder for hver hendelse - bare et eller to som kan hjelpe hukommelsen i gang hvis dere vil mimre. Så kan dere skrive inn sangtekster som betyr mye for dere. Eller dere kan skrive små dikt eller "brev" til hverandre. En ordentlig kjærlighetsbok Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 17. september 2009 #5 Del Skrevet 17. september 2009 Hm.. gode ideer:) Tusen takk:) Er jo kjekkest å lage ei bok helt på egenhånd da får da blir den mest personlig men er godt å ha et "utgangspunkt"/noe å begynne fra slik at det ikke blir så vanskelig å komme i gang.. *gleder meg til å se resultatet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kjøpte en bitteliten bok med noen ord om kjærlighet til samboeren min, og puttet den i jakkelomma hans uten at han merket det den morgenen han skulle reise bort for helgen. Han hadde plutselig funnet den, og skjønt at jeg hadde lagt den der. Nå har han den liggende i bilen og sier at han blar litt i den av og til, når han sitter i bilen og venter (på meg)... <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå