Gjest redstar Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Helluen ladies:) Jeg er en av dem som ikke "tørr" å trene på treningssenter pga litt forskjellige ting... både pga at jeg er "lekker"(har en bekkenskade:( ) og jeg har litt "angst" om hvordan jeg ser ut og tull&vas:( MEN jeg kom over en treningsvideo som jeg er stort fan av: Ministry of sound, Pump It Up , veldig bra treningsvideo for kvinner;) Men er det noen andre videoer som dere anbefaler? Er intressert i å lære kansje pilates også... er jo mange videoer på markedet men hvilke syns dere er bra? Gjør ingenting om de er på engelsk(de er som regel bedre:p ) Any tips om noen bra videoer som jeg kan hoppe rundt i stua til?=) Treningsvideoer/dansevideoer... Ikke slankeform... men arobic, stryketrening, rumpe,mage og lår osv:) Vil gjerne komme i bedre form men er litt vanskelig når jeg ikke kommer meg på treningssenter og er ganske sjenert av meg når det kommer til den delen:p Takker for alle svar:)
Mischa Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg bruker Ministry of Sound Pump It Up-serien..har alle utgivelsene og liker de kjempegodt; fengende musikk, morsomme trinn Har også Tracy Anderson sine; Dance Workout og Mat Workout. I tillegg har jeg alle til Davina McCall, der benyttes det også vekter og det er en grei variasjon. Ellers liker jeg Clubland workout, Pacha workout (litt utenom det vanlige, men den varer i godt over en time), 5-Step Fat Attack workout (Selv om musikken er helt grusom, må bare sette på annen musikk ved siden av).. Det er mye bra der ute, men også mye dårlig som aldri skulle vært utgitt! Jeg har solgt unna en hel haug jeg var misfornøyd med!
Gjest redstar Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ååå tusen takk for svar! Jeg har kun den ene videoen me Pump It up, hva heter de andre? Jeg laster dem ned jeg da:p Men hadde jo vært kjekkest å hatt på dvd da:p Tracy anderson skal jeg laste ned nå og davina sine:) Tusen takk for svar, gleder meg til å komme i gang:)
Pusill Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Ååå tusen takk for svar! Jeg har kun den ene videoen me Pump It up, hva heter de andre? Jeg laster dem ned jeg da:p Men hadde jo vært kjekkest å hatt på dvd da:p Tracy anderson skal jeg laste ned nå og davina sine:) Tusen takk for svar, gleder meg til å komme i gang:) Hvor får du kjøpt disse Pump it Up videoene?
Gjest redstar Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Jeg har lasta den nedher Ellers så kan du kjøpe den feks her Knallbra video, anbefales! Morsom og effektiv trening
Gjest redstar Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Noen andre dvder som anbefales?
TipsyTopsy Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 (endret) Mel B's - Totally Fit, og pilates dvd'ene fra MTV. Har og en kardio workout fra Nell McAndrew. Litt kjedelig trening, men man blir ganske svett. Henger meg og på pump it up! Grei nok trening i stua. Anbefaler å kjøpe disse DVD'ene fra play.com eller amazon.com. Endret 19. september 2009 av TipsyTopsy
Superlilje Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Jeg synes faktisk den ene DVDen til Carmen Electra er veldig bra, tror den heter Fit to strip, nummer to i serien hennes. Veldig bra styrketrening der du ikke trenger noe ekstra utstyr. (Bortsett fra en matte og en stol)
Wildy Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Her finner du en mengde ulike treningsvideoer. Har bestil herifra flere ganger, har aldri vært noe krøll, kjapp levering og videoene har vært gode. Kjempegreit å kunne se litt klipp før man bestiller, så vet man iallefall litt hva man får. http://www.collagevideo.com/main.aspx?aspx...orkout-dvd.aspx
Munchkin Skrevet 20. september 2009 #11 Skrevet 20. september 2009 Kan du ikke melde deg inn på exerto.no da? Der har de mange forskjellige treningsvideoer, fra Pilates til dance og aerobic med og uten utstyr Mener det er 199kr mnd, og du kan trene når vil Jeg er veldig fornøyd med den siden
Gjest redstar Skrevet 21. september 2009 #12 Skrevet 21. september 2009 tusen takk for svar:) Laster ned carmen electra sine nå også skal jeg sjekke ut siden
Mischa Skrevet 21. september 2009 #13 Skrevet 21. september 2009 Hvor får du kjøpt disse Pump it Up videoene? Kjøper alle på play
Mischa Skrevet 21. september 2009 #14 Skrevet 21. september 2009 Ååå tusen takk for svar! Jeg har kun den ene videoen me Pump It up, hva heter de andre? Jeg laster dem ned jeg da:p Men hadde jo vært kjekkest å hatt på dvd da:p Tracy anderson skal jeg laste ned nå og davina sine:) Tusen takk for svar, gleder meg til å komme i gang:) Ja jeg har lastet ned Tracy Anderson og 5 Step Fat Attack, foretrekker å kjøpe på DVD. De koster jo ikke mer enn 50 - 150 kr stykk Pump It Up-serien består av "The Ultimate Dance Workout" "Aeroburn" "Dancemix" "The Ultimate Beach Body Workout" "Hi-Energy" "Burn It Lose It" og snart kommer "Powermix".. gleder meg
Gjest redstar Skrevet 30. september 2009 #15 Skrevet 30. september 2009 Gleder meg til "Powermix" kommer :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #16 Skrevet 30. september 2009 Noen som har prøvd Zumba (tvshop reklame på tv3) og kan fortelle litt om erfaringer???
Gjest redstar Skrevet 4. oktober 2009 #17 Skrevet 4. oktober 2009 Hm, den har jeg ikke sett... Noen som vet?
Tante Skrevet 4. oktober 2009 #18 Skrevet 4. oktober 2009 Pilates for dummies og den nye dansetreningen Zumba
TipsyTopsy Skrevet 4. oktober 2009 #19 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes faktisk den ene DVDen til Carmen Electra er veldig bra, tror den heter Fit to strip, nummer to i serien hennes. Veldig bra styrketrening der du ikke trenger noe ekstra utstyr. (Bortsett fra en matte og en stol) Syns ikke den treningen var så bra, men hver sin smak. Mulig jeg ikke har den dvd'en hvor det finnes god styrketrening? Har de to første, og syns hun neste bare gikk igjennom strippe-steg... Hmm.. Må ta en nærmere titt på den ja.
TipsyTopsy Skrevet 4. oktober 2009 #20 Skrevet 4. oktober 2009 og snart kommer "Powermix".. gleder meg Fra pump it up serien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå