Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen og jeg møttes første gang en fredag på byen. Han var veldig full, jeg var ikke det, så jeg sa nei til å bli med han og gjengen hjem på nachspiel.

Vi møttes dagen etter, jeg ble med ham hjem da, og vi har vært sammen siden, og vi har det bra, men jeg har fått vite at han hadde med sin daværende knullekompis hjem den fredagen, etter at jeg var gått.

De har ingen kontakt i dag, sier han, og de hadde det åpent, det var aldri alvor, bare beleilig fysisk forhold. Jeg vet at hun ikke er en trussel mot meg/forholdet.

Så hvorfor begynte det plutselig å svi sånn??? Jeg orker nesten ikke tanken på det, prøver å la være. Vi hadde ingen forpliktelser til hverandre da, og jeg vet det var fyllesurr, hun var ute av huset før han våknet og jeg vet at det ikke var viktig for han. Med andre ord vet jeg at det jeg føler er ubegrunnet og plager bare meg.

Det gjør vondt fordet :sukk: det er skikkelig sårt av en eller annen grunn, og tanken på at vi har delt sengetøy er bare :overrasket:

Er det noen som har noen erfaring med sjalusi, hvordan takler dere det for å leve med det og for å ikke ødelegge mellom dere?

Jeg vet at jeg er urimelig, så ikke kjeft så fælt :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi nå er du glad i ham og derfor redd for å miste ham, noe som ikke var tilfelle rett etter at dere hadde møttes..?

Uansett, ikke bruk tiden på å tenke på fortiden, det er ekstremt ødeleggende med sjalusi.

Skrevet
Fordi nå er du glad i ham og derfor redd for å miste ham, noe som ikke var tilfelle rett etter at dere hadde møttes..?

Det kan godt stemme, men samtidig så stoler jeg mer på han nå også som vi er blitt kjent, så det er litt bakvendt også dette :(

Uansett, ikke bruk tiden på å tenke på fortiden, det er ekstremt ødeleggende med sjalusi.

Jeg vet det, det er derfor jeg gjerne skulle hørt fra andre som har følt seg usikre, hva de gjør i slike situasjoner. Jeg synes det er vanskelig å styre tankene, det gjør vondt i magen uansett.

Skrevet

Jeg vil bare fortelle at jeg har vært sjalu uten grunn gjennom hele forholdet til typen min. Det ødela forholdet helt, så etterhvert gikk han bak ryggen min med andre jenter fordi han var drittlei at jeg hele tiden var helt ødelagt av sjalusi og var utrolig kontrollerende. Det at jenter prøver å kontrollere mannen er det verste de vet! Så nå sitter jeg her, og har faktisk GRUNN til å være sjalu!! Noe jeg ikke hadde før.

Kanskje det var det som måtte til for at jeg skulle forstå at jeg ikke trenger å være sjalu ubegrunnet?

Slapp av til det motsatte er bevist. Du finner ut om han er en dust hvis han er det. Og da er han ikke verdt tårene dine!

Skrevet

Tror ikke jeg fikk forklart meg ordentlig i første innlegget. Det handler ikke om at jeg tror eller er redd for at han skal være utro, jeg stoler på han, veldig.

Det er bare tanken på hun andre som plager meg, at det på en måte ble overlapping i begynnelsen, at hun var i sengen hans dagen før meg... jeg synes det er ekkelt å tenke på, og angrer nesten på at jeg ikke ble med han første kvelden... det er som om begynnelsen vår ble litt skitten.

Skrevet
Tror ikke jeg fikk forklart meg ordentlig i første innlegget. Det handler ikke om at jeg tror eller er redd for at han skal være utro, jeg stoler på han, veldig.

Det er bare tanken på hun andre som plager meg, at det på en måte ble overlapping i begynnelsen, at hun var i sengen hans dagen før meg... jeg synes det er ekkelt å tenke på, og angrer nesten på at jeg ikke ble med han første kvelden... det er som om begynnelsen vår ble litt skitten.

Jeg forstår hva du mener, har hatt slike tanker selv. Men du tar feil. Begynnelsen ble ikke skitten, dere har jo bare hatt hverandre etter første gang dere ble sammen. Derfor er dere så rene og pene og uskyldige overfor hverandre som dere overhodet kan bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...