Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg lurer på om disse seriene er dramaserier som ser ut som reality eller om det er meningen at det skal være ekte? Jeg antar at det er en del som er iscenesatt hvis det skal være ekte, men av det lille jeg har sett, kunne det like gjerne være en såpeserie.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Det er iscenesatt. Alt er planlagt med manus og regi, men det ble i begynnelsen presentert som en realityserie. Det ble vel avslørt ganske fort at det ikke var det
TheRose Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Mye av det er manus desverre, men f.eks bryllupet til Heidi og Spencer, og krangelen mellom Lauren og Heidi, er ekte.
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 13 dager til The City begynner på igjen... :D
Pomeline Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Ser iallfall ut som om det er skuespill noen ganger, og ganske dårlig sådan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå